掃呢頁CODE去手機

2016年6月16日 星期四

趙世曾新玩伴 咁似廖碧兒嘅! [壹週刊 - 1371] __,趙世曾,廖碧兒,碧兒,M1,

食唔晒,趙世曾打包帶走,貌似廖碧兒嘅女伴Chanel包包加打包,一齊拎住。同你吟一吟趙世曾新玩伴 咁似廖碧兒嘅!係人都知,趙世曾身邊女友多到計數機數唔晒,近年偏愛國產貨嘅佢,更不時一拖二!又係喎,祖國有23個省、5個自治區、4個直轄市同香港澳門兩個特別行政區,三十四個點,一個月換一個,都差不多夠玩三年。今年登八嘅趙伯有心有力又唔悶得,早個禮拜,就搵咗個化行妝、胸腰籮腳都得手,面口仲有幾分似廖碧兒( ...


食唔晒,趙世曾打包帶走,貌似廖碧兒嘅女伴 Chanel包包加打包,一齊拎住。

同你吟一吟

趙世曾新玩伴 咁似廖碧兒嘅!

係人都知,趙世曾身邊女友多到計數機數唔晒,近年偏愛國產貨嘅佢,更不時一拖二!又係喎,祖國有 23個省、 5個自治區、 4個直轄市同香港澳門兩個特別行政區,三十四個點,一個月換一個,都差不多夠玩三年。

今年登八嘅趙伯有心有力又唔悶得,早個禮拜,就搵咗個化行妝、胸腰籮腳都得手,面口仲有幾分似廖碧兒(冇本尊咁大隻)嘅長髮佳麗陪食晏。

趙伯選擇同 A貨碧兒去中環蘇浙滬同鄉會食家鄉菜,大半個鐘就食完撩住牙落樓,但食幾耐佢架 CECIL牌 Rolls Royce,就停响樓下上落客區咁耐,嗱嗱嗱!就係有呢啲人,所以呢期差人全港「洗地」抄牌。

不過咁,有司機睇車,唔對路可以閃,阿 Sir想搵佢錢?對手指隙密一密,食剩飯餸會打包走嘅趙伯嚟講,想多咗

《蘋果日報》圖片

皮膚白,頭髮長是曾女郎必備外,身材浮凸亦唔少得!呢位佳麗貼身裙後有大衩,啱啱遮到 pat pat,恰到好處。

行去上車期間, A貨碧兒邊行邊用手揞住腰腹,明顯係擔心食飽後,小肚腩現形。

趙世曾同女友撐枱腳,佢架 Rolls Royce就一直停响附近嘅上落客區,阻住晒!

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!