掃呢頁CODE去手機

2016年6月16日 星期四

麥明詩一早識 林作「新女」係牛津大狀 [壹週刊 - 1371] __,麥明詩,林作,M1,

4月同場今年四月,林作帶埋女友麥明詩,跟被指是「新女」,查實是同學的Victoria齊齊現身Dior活動,既然一早識,又使乜抄牌。探熱針麥明詩一早識 林作「新女」係牛津大狀劍橋畢業的十優港姐麥明詩,曾被拍拖兩年的大狀男友林作形容為完美。但無論如何完美,林作都「失守」!女友返深圳拍戲,林作即被指作反,凌晨在銅鑼灣街頭向低胸索女抄牌;事後遭麥明詩拒聽電話的林作,大呼寃枉!據了解,林作「新女」叫Vict ...


4月同場

今年四月,林作帶埋女友麥明詩,跟被指是「新女」,查實是同學的 Victoria齊齊現身 Dior活動,既然一早識,又使乜抄牌。

探熱針

麥明詩一早識 林作「新女」係牛津大狀

劍橋畢業的十優港姐麥明詩,曾被拍拖兩年的大狀男友林作形容為完美。但無論如何完美,林作都「失守」!女友返深圳拍戲,林作即被指作反,凌晨在銅鑼灣街頭向低胸索女抄牌;事後遭麥明詩拒聽電話的林作,大呼寃枉!

據了解,林作「新女」叫 Victoria,同是牛津高才生。有樣有學識仲要係同學仔,林作對她確實另眼相看,常在 fb留言冧對方。

不過,氹番麥明詩是當下首要任務,林作甚至開到口:「幫吓手呼籲,叫佢打俾我。」咁有心,林作大狀上訴得直,應該唔難。

Like爆 Victoria

被指作反的林作,強調自己冇亂抄牌,澄清「新女」是留學時認識的朋友,連女友麥明詩亦認識對方。

林作表面證供成立,事關在他的 fb早已發現與「新女」有多張合照,甚至在 Dior活動與麥明詩及「新女」三人同場。

據了解,這位被稱為林作「新女」的舊友叫余穎洋( Victoria),跟林作同是牛律畢業生,去年就任終審法院司法助理,現為大狀,與林作同聲同氣。

不過冇抄牌並不等於冇感覺!有指林作對氣質跟女友相近的 Victoria甚有好感,只要對方在 fb post相,林作都有反應,不時俾 like。

有次 Victoria放了張著住白裙的外遊相,口甜舌滑的林作即留言:「 I can't stare at this profit pic a moment longer because I fear I might fall in love with you….oh too late.(我不敢再緊盯這張相多一刻,因為我怕我會愛上你……噢,太遲了!)」把口咁得,林作不愧為大狀。

牛津對劍橋

麥明詩在劍橋法律系畢業,又是十優港姐,名副其實美貌與智慧並重。

余穎洋( Victoria)屬牛津法律畢業生,去年為終審法院任司法助理,現為執業大律師。

唔鍾意俾人影到

男友對 Victoria口花花,仲要斷正被影到,女友麥明詩打翻醋埕,正常!

曾表示與女友失聯的林作,被問到是否對 Victoria有好感,他斬釘截鐵說:「我唔係一直鍾意 Victoria,又唔係咁誇張,朋友啫! Louisa(麥明詩)都識嘅。(點解女友會咁嬲?)我諗唔係嬲,係佢真係好忙,未有心機同我傾吓呢單嘢,未知佢心情係點,所以我依家唔肯定佢係咪好嬲,又未必係!我好肯定佢唔係好滿意我俾人有機會咁樣影咗。(佢接你電話未?)呀……暫時係冇嘅,但我都冇點打俾佢,希望幫吓手呼籲吓,叫佢打俾我。」

去年在 Victoria的 fb,林作一見她鋪靚相即留言嗌索,又話唔可以再望一刻,否則會愛上她!林作把口好識氹女外,對呢位靚女同學似乎都有好感喎。

氣質相似 麥明詩

Victoria

林作與 Victoria同是牛津畢業生,又同為大狀,最重要一點,是 Victoria的外形同氣質,竟與女友麥明詩相近。無論拖友或交友,林作口味都好統一。

嘲男友社交能力好

見林作來電拒接,但麥明詩就接聽記者電話。

有關林作疑對 Victoria有好感,她支吾以對。

「吓,唔知呀!不過佢(林作)一向都比較社交能力好,好多朋友,咁我都識個女仔嘅!(你係咪好介意呢件事?)唔……我依家要拍嘢,遲啲再講。」之後麥明詩便匆匆掛線。

麥明詩近日返深圳與前輩阿佘、謝賢等拍大台重頭劇,點知男友就喺呢個時候被指作反。

林作跟同學仔 Victoria不時齊齊現身律師公會的 ball。

跟林作拍拖兩年的麥明詩,甚得林母歡心,有指林母買定六千萬麥當勞道豪宅,等飲新抱茶。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!