掃呢頁CODE去手機

2016年6月16日 星期四

父親節突擊:爸爸親自答最想要咩禮物 __,

父親節,小記就做咗一個突擊訪問睇吓各位爸爸最想要嘅禮物係咩,最唔想收到嘅又係咩!嚟緊就係父親節,大家係咪好苦惱送啲咩畀老豆好?小記就做咗一個突擊訪問,睇吓各位爸爸最想要嘅禮物係咩,以及最唔想收到嘅又係咩!喺恤衫、領呔、鬚刨、銀包、筆同杯入面,佢哋會點揀呢?小記發現,原來有唔少爸爸都未收過父親節禮物,因為好多時仔女都會較易忽略爸爸。但不少爸爸都話,收唔收到禮物其實唔重要,佢哋最想係一家人坐低飲杯茶, ...


父親節,小記就做咗一個突擊訪問睇吓各位爸爸最想要嘅禮物係咩,最唔想收到嘅又係咩!

嚟緊就係父親節,大家係咪好苦惱送啲咩畀老豆好?小記就做咗一個突擊訪問,睇吓各位爸爸最想要嘅禮物係咩,以及最唔想收到嘅又係咩!喺恤衫、領呔、鬚刨、銀包、筆同杯入面,佢哋會點揀呢?

小記發現,原來有唔少爸爸都未收過父親節禮物,因為好多時仔女都會較易忽略爸爸。但不少爸爸都話,收唔收到禮物其實唔重要,佢哋最想係一家人坐低飲杯茶,傾吓偈,已經好開心!雖然好多時爸爸平日說話唔多,但佢哋內心都好需要關心。每句問候其實都唔使等到父親節先做,各位仔女識做喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!