掃呢頁CODE去手機

2016年8月10日 星期三

【壹週刊】Coffee都中招》遇女星騙棍 亞姐王家敏公開WhatsApp:佢呃飲呃食 __,Coffee,亞洲小姐,亞姐,王家敏,WhatsApp,林芊妤,M1,

亞姐王家敏離開亞視之後,為咗重新出發影咗執靚相,但就吸引咗一個娛圈騙棍,原來連Coffee都曾經中招!因為呢輯相,一個自稱Johnny嘅男人透過facebook聯絡王家敏。她說:「Privatemessage我,inbox,同我講,我想搵你做公司個app嘅代言人,化妝品代言人。」Johnny聲稱俾20萬佢,簽約一年,仲約佢喺ifc食飯傾。「約出嚟一齊傾,就開始覺得唔對路,因為佢答嘅問題同講嘅嘢,都 ...


亞姐王家敏離開亞視之後,為咗重新出發影咗執靚相,但就吸引咗一個娛圈騙棍,原來連Coffee都曾經中招!因為呢輯相,一個自稱Johnny嘅男人透過facebook聯絡王家敏。她說:「Private message我,inbox,同我講,我想搵你做公司個app嘅代言人,化妝品代言人。」Johnny聲稱俾20萬佢,簽約一年,仲約佢喺ifc食飯傾。「約出嚟一齊傾,就開始覺得唔對路,因為佢答嘅問題同講嘅嘢,都覺得唔係好可信。講到好趕嘅,話兩個禮拜之後要影,直頭同我講,當日pay cash俾你,呢啲事梗係最後冇發生到仲要連食飯,都係我俾錢。」她說。之後Johnny冇咗件事,仲不斷約王家敏睇戲同睇黃子華。除咗佢,仲有其他女藝人中招。「瑪姬(前新城DJ)、Coffee、Coco(袁聖殷),嗰啲原來都有approach過。瑪姬後尾有whatsapp我,同我講呢件事,就話都有請佢食飯。」王家敏話為免佢再打女藝人主意,所以先公開件事,希望呢個自稱Johnny嘅男人,唔好再呃飲呃食同浪費大家時間。


鍾意就快D Share啦!