掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

造碟蝕30萬 盧凱彤為搵銀同太太分隔兩地 __,盧凱彤,

Ellen簽咗新公司,即刻有資金賺番蝕咗嘅錢。歌手盧凱彤(Ellen)到電台宣傳由林夕填詞的新歌《荒原》,內容講述於混沌和不安的世界之中保持美麗和自尊 ...


Ellen簽咗新公司,即刻有資金賺番蝕咗嘅錢。


歌手盧凱彤(Ellen)到電台宣傳由林夕填詞的新歌《荒原》,內容講述於混沌和不安的世界之中保持美麗和自尊:「我同林夕都係情緒病嘅過來人,喺台灣碰面討論咗好耐,好想同大家分享呢幾年經歷嘅痛苦同走過嘅過程,用一種搖滾加激烈加電子嘅音樂去表達。」她坦言二人傾的時候勾起很多慘痛經歷,大家都眼濕濕,但不希望簽新公司就派慘情歌,希望歌曲把力量給予有同樣經歷的人。

同太太分開兩地

Ellen表示加盟新公司的計劃是出廣東歌EP:「多啲返香港,同太太要分開兩地,佢要喺內地拍戲,我哋盡量搵時間見面,要偷雞返台灣。(捨得?)唔捨得,但要賺錢!」她慶幸新公司的自由度很大,又有足夠資金支持,雙方都想為樂壇注入新元素。說到與at17拍檔林二汶簽了不同公司,Ellen指大家仍然可以找她們工作:「我哋有我哋嘅方法拆賬!」

造碟蝕30萬

她又笑言現在造歌會快了一點,因為以前先要儲錢才可製作歌曲:「之前造碟蝕咗30萬,簽咗公司咪即刻有資金。(賺番蝕咗嘅錢未?)開始緊,但OK嘅,好心甘命抵同開心。」她指做完at17演唱會就已賺回,不過暫時未有計劃再開騷,要先儲歌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!