掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

劇終後大擦一餐 46歲金南珠Keep住減肥 __,

金南珠表示挨了多個月餓,拍畢《Misty》後有同老公大擦一餐。現年46歲的韓國女星金南珠最近憑JTBC電視台的話題作《Misty》回歸公仔箱,劇集已於 ...


金南珠表示挨了多個月餓,拍畢《Misty》後有同老公大擦一餐。


現年46歲的韓國女星金南珠最近憑JTBC電視台的話題作《Misty》回歸公仔箱,劇集已於上月24日播畢,不少觀眾都大讚她有魅力,即使已經過了40歲,身材依然弗爆,而早前在發布會上表示已有5個月不能吃正常餐飲的她,最近受訪時就透露仍在Keep fit。

幾個月來Keep住在47至48公斤的金南珠,一直只能吃雞胸肉或者幾片紫菜包飯,十分陰公,而她近日接受韓媒訪問時便笑指:「劇集拍完晒之後,忍咗好耐嘅我有食餐好嘅,有食到韓餐同埋食咗好多辣嘢,我本來好鍾意食辣,但因為要減鈉而冇得食,我拍完之後,食咗雞腳、豬手同蝸牛麵,仲同老公飲咗好多酒。」

金南珠笑言因為狂食而又重了3公斤:「因為又到咗50分斤,所以覺得唔太對路,覺得唔再係高惠蘭(劇中角色),所以又減返1公斤。」她表示女演員的體重都不過50分斤,所以不得不在意體重。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!