掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

騎呢古法養顏!康華浸血浴敷血Mask勁嚇人 __,康華,

康華喺新劇入面演一個美魔女中醫師。藝人康華最近為無綫新劇《今宵大廈》開工,劇中她演一名美魔女中醫師,教人用很多古怪成分的面膜扮靚,其中「血面膜」和「血 ...


康華喺新劇入面演一個美魔女中醫師。


藝人康華最近為無綫新劇《今宵大廈》開工,劇中她演一名美魔女中醫師,教人用很多古怪成分的面膜扮靚,其中「血面膜」和「血浴」最為嚇人,康華稱劇情有喜感,籲觀眾可將其功效比媲美服用「血燕窩」來補身一樣。

問到拍攝時「血」的成分是甚麼?康華謂:「當然是用提子汁溝糖漿,最辛苦係浸浴,浸咗成晚拍攝完畢,我成身黐立立,又肚餓喎,去餐廳食嘢時,同事不停笑我,仲話『你好甜呀!』」

不過今次拍攝,康華稱除自己辛苦外,其實工作人員都很體貼,例如面膜部分,因為成分較奇特,劇組特別找替身試敷面膜,避免康華有敏感而影響拍攝,她稱:「係呀,導演、監製都好窩心,佢怕我敏感所以Book兩個替身試Mask,仲有浸浴都好花功夫,又要勞煩工作人員煲好多熱水,因為要保持暖度畀我浸住嚟拍,真係辛苦大家。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!