掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

黎瑞恩禁仔女入行:唔想佢哋承受輿論壓力 __,黎瑞恩,

保護仔女係父母嘅天職。歌手黎瑞恩(小恩子)育有一女一子,她表示囝囝遺傳了媽咪的音樂細胞笑說:「佢唱歌好得,佢3、4歲大睇人哋表演,有隊菲律賓Band喺 ...


保護仔女係父母嘅天職。


歌手黎瑞恩(小恩子)育有一女一子,她表示囝囝遺傳了媽咪的音樂細胞笑說:「佢唱歌好得,佢3、4歲大睇人哋表演,有隊菲律賓Band喺度唱歌,佢會自己行上台攞住支咪唱,唱完一隻佢唔肯落嚟,仲問人識唔識另一隻歌,跟住再唱好搞笑。」她表示女兒同樣唱得,不過個比較怕醜。

小恩子近年成立了自己的製作公司,將來她可會栽培自己一對仔女?她說:「唔會囉,我唔會希望佢哋做歌手,(點解?)因為唔想佢哋去承受一啲壓力,唔一定係輿論,依家網絡世界咁犀利,可能佢哋會諗點解啲人會鬧我?如果佢哋個底冇番咁上下,好易受到影響,佢哋唔會諗就算你做得好好,呢個世界都會有人唔鍾意你㗎嘛,都會有人批評你,就算你識唱到飛起,你都要接受人哋批評,善意嘅批評,當然接受,唔善意批評咁點呢?好似以前嘅我會好嬲,但依家我會笑吓!所以做乜要受呢啲咁無謂嘅傷害,最緊要讀好書,如果佢都話要做歌手,我都冇辦法㗎!始終佢條路係佢自己揀,不過我會話佢知:『你要行,你就要去承受呢啲事。』」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!