掃呢頁CODE去手機

2014年1月17日 星期五

徐濠縈潮曬恩愛合照 力證Eason揀A餐 Eason,徐濠縈,陳奕迅,

video


徐濠縈潮曬恩愛合照 力證Eason揀A餐

徐濠縈潮曬恩愛合照 力證Eason揀A餐

由前日開始,相信大家個fb,都一定係俾A餐同B餐狂洗牌,另加呢句歌詞:「閉起雙眼你最掛念誰,眼睛張開身邊竟是徐……」係囉,就係徐濠縈個徐。「閉起雙眼你最掛念誰」都可以獨立出po,附圖加上安琪公主張相。冇錯,依家謝安琪已經改咗名(高登巴打改嗰個名呢度唔方便出),唔再係謝安琪BB咁簡單,而係安琪公主,同「BB豬」。多得葉朗程於本報「情陷夜中環」撰寫「BB豬」一文。葉朗程於文中寫道:「說白一點,如果A餐是5億身家加個徐濠縈,B餐是50萬身家(or less)加個謝安琪,我揀B餐。」

好耐好耐好耐之前,陳奕迅曾與仲未係「BB豬」嘅謝安琪傳緋聞,雙方已經多次澄清:並無其事。但似乎大家對呢個「組合」,有一種情意結,亦可能因為咁,而出現咗「A餐」定「B餐」呢個兩難選擇。

網民點揀,於此不贅。但係徐濠縈話之你,繼續貼po同阿臣曬恩愛。如前日佢就係網上貼出兩公婆嘅情侶裝自拍照,仲係阿臣揸機。嚴格而言唔係曬恩愛,而係賣廣告,幫Chanel呢件限量版sweatshirt賣廣告。網民留言話so sweet,亦有人話:「吹哥徐哥一直幸福下去!」

留言唔多,普及程度遠不及微博,但阿徐選擇將呢張相貼喺呢度而唔貼喺微博,低調地話俾大家聽,阿臣唔理你咩A餐B餐,佢只係要阿徐同康堤呢頭家。



鍾意就快D Share啦!