網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月28日 星期四

[壹週刊 1277] 陳冠希賣唱錢袋唔穩 陳冠希,M1,




Chanel加 Celine,女人最愛,買完禮物俾女友, Edison企街歎支「散錢煙」。

同你吟一吟

陳冠希賣唱錢袋唔穩

一度自封「巡迴歌手」嘅陳奕迅,過去兩年,不斷巡迴演唱,腳毛遍布地球;同樣,近年密密走遍大江南北唱酒吧騷嘅陳冠希,剛剛做完昆明夜場,亮相 10分鐘,唱三首歌,聽聞咁就有 50萬落袋,不過就俾網民笑佢年紀大面部肌肉鬆晒, 33歲 Edison,個樣愈來愈似 56歲趙本山。

捱到殘都冇計! Edison返大陸拍網劇被封殺,拍電影又搞到部戲响大陸出唔到批文,做酒吧巡迴搵到食,仲可以有錢買名牌。

上個禮拜四(八月二十一日), Edison單拖現身中環,膊頭孭住兩大個 Chanel同 Celine紙袋,企街對住個垃圾桶「打邊爐」,見到《壹》仔影相,笑晒揮手冇喊打喊殺。平日衣著打扮主攻潮服, Edison呢兩袋戰利品,睇怕係將賣唱嘅血汗錢換名牌,氹佢個台灣女友阿 Ann開心。

食煙期間,有位短裙女埋去要求合照,影完相滿足離開。

食完煙, Edison對住鏡頭笑晒揮手,再跳上車走人。

同 23歲台灣女友 Ann感情穩定, Edsion不時拖女友出席公開活動。

星期日(二十四日) Edison喺昆明唱夜場騷,現身 10分鐘就袋 50萬走人,但有 fans覺得唔滿意,竟然話 Edsion個樣皺到似趙本山。



鍾意就快D Share啦!