掃呢頁CODE去手機

2014年8月27日 星期三

[FACE 379 外地娛樂] 少時過時  AOA憑乜贏? 少時,少女時代,MF,




左起:草娥、西奈、雪炫、惠晶、智珉、珉阿

韓飯台

少時過時  AOA憑乜贏?

長江後浪推前浪,當韓國樂壇的龍頭大家姐,少女時代各成員已經不再係少女,拍拖的拍拖,去到 2014年,真正的大勢女團其實是 AOA。

在韓國的街頭,好容易會聽到 AOA嘅歌,四周見到佢哋啲海報。但事實上 AOA已經唔係新人,佢哋出道超過兩年,一直走型女路線,宅男唔受落,自然紅唔起,直至今年推出新歌〈短裙〉和〈短髮〉,順勢轉走性感路線才殺出血路;最近又出埋寫真賣純美。 AOA憑乜彈起?咪又 pure又 true加埋健康 sexy囉!

難怪連 Super Junior-M的 Henry都寸少時過時係囉,𠵱家要識聽 AOA先叫潮㗎!

1.點解出道 2年的 AOA,今年突然跑出?

AOA喺 2012年初出道時又打 BAND又跳舞,走「型女」路線,不過「型女」風,韓國人唔受落紅唔起啦。到 2014年上半年推出〈短裙〉,大玩青春性感風格,拉裙擺拉鍊,互摸成員臀部,之後又有師兄 FT ISLAND同 CNBLUE傍住出演綜藝〈清潭洞 111〉,終於打響咗 AOA個名。 2014年年中再乘住呢個勢,推出新歌〈短髮〉同寫真集《 AOA's Hot Summer》,變身陽光性感美少女,宅男點會唔受?

(新) AOA〈短髮〉造型青春活潑加上中毒性旋律,令 AOA更引人注目。

(舊) AOA以前造型好型格,不過就一直係公司 FNL的負資產,一度有摺埋的危機,但轉型之後終於憑〈短裙〉一歌喺人氣歌攞第 1。

2.一直有傳 AOA原來有 7.5個成員?

Y只會在打 BAND時先會出現,所以要再見佢一面都幾難啦。

AOA原來仲有個隱形成員叫 Y。一開始 AOA係分 BAND隊同舞蹈隊, BAND隊成員除咗鼓手 Y之外,都係舞蹈隊的成員。如今 AOA都冇再打 BAND,所以 Y只可以算係 0.5個成員囉。

3.AOA's HOT SUMMER寫真集有邊 3大誘惑?

寫真有 3個拍攝主題( Honey, Oasis同 Twinkle), 3種不同的服裝,包括睡衣、休閒服同泳服, 3種不同誘惑,梗有一款啱你口味。

睡衣

草娥同智珉着住睡衣做出咁可愛的表情坐喺床度,仲唔冧死仔?

休閒服

雪炫笑到咁甜,睇到心都溶啦。

泳裝

西奈着住泳衣坐池邊,晒長腿是常識吧!

4.點解寫真集 7缺 1?

今次 AOA的寫真集開埋簽售會,但燦美都係冇份參與。

因為拍寫真時成員燦美只得 17歲,仲未成年(韓國成年是 19歲),所以佢只可以眼甘甘睇住 AOA嘅姐姐們喺濟州島拍寫真啦。

5.AOA新歌〈短髮〉有幾 HIT?

直至 8月中為止, YouTube的點擊量已突破 500萬啦。

6月推出的〈短髮〉至今在 YouTube的點擊率已突破 5百萬,又登上 Mnet 7月最喜愛歌曲,及日本 Tower Record「 World Chart Daily」的第 3位,仲登上美國 Billboard「 6月全球最多人看 K-pop MV排行榜」 Top 8,係唯一一隊上榜 K-pop女團。

放假寫真

適逢夏日,好多韓國明星都會推出寫真集,除 AOA之外,少女時代同東方神起都以「休假」為概念推出寫真集。

少女時代《 GIRLS' GENERATION in Las Vegas》寫真書,風格同 AOA本寫真集好相似,充滿陽光夏日 Feel。不過少女時代就喺拉斯維加斯取景,而且聽聞只會露腿,上身依然包得密密實實!

推出日期: 2014年 8月 25日

東方神起的寫真《 TI AMO TVXQ!》,係東方神起為慶祝十周年,飛去意大利拍攝的寫真。男神加靚景,呢啲先叫 amazing summer

推出日期: 2014年 7月 21日



鍾意就快D Share啦!