掃呢頁CODE去手機

2014年8月27日 星期三

[FACE 379 大專校園] 嶺大最索女飛魚 有圖有真相 MF,




李灝茵 Vivian 嶺大市場學 Yr.3

U花 U草

嶺大最索女飛魚 有圖有真相

Come On!諗住憑對全天候滴水不漏嘅假眼睫毛,加七月十四別注版嘅零眼白大眼仔,就能夠練成女神收兵法的話,你真係好傻好天真!今時今日做女友,除咗肯同另一半捱麥記,肯唔怕妝溶同唔補防曬嘅女仔,先係極品!







正如就讀嶺大市場系 Yr.3的李灝茵( Vivian),就係這種極品。由小一開始, Vivian就勁運動,係游泳高手,蛙背蝶自樣樣精,小中大學都代表學校贏咗唔少獎。

現時 20歲嘅 Vivian,由細開始養狗,所以原本想做獸醫:「一來成績唔夠好,二來香港冇得讀,所以放棄咗。」

話晒 Vivian身高 168cm,又係嶺大風頭躉,男友當然唔會係蝦兵蟹將。 Vivian只肯透露佢男友都係同宿舍,身高 6呎,亦係運動健將!咁無敵,這機會不是屬於我的。

小一前嘅 Vivian生得肥嘟嘟,個個親戚話佢「肥騰騰」,叫叫吓就變咗 Vivian。

由於 Vivian住宿舍時,適逢同房都叫 Vivian,所以大家都稱她們叫大細 V或大細字母,巴打仲留言問點解唔係兩姊妹都一齊有拖拍!

人靚運動又叻,成為校內風頭躉係常識, Vivian喺嶺大係萬人迷,唔少嶺大同學都聽過佢大名,連高登巴打都有 Vivian嘅討論,不過只有文冇圖,完全唔識高登規矩。「我冇諗過我拍拖都會俾網友當話題放上高登,我自細坐唔定,唔只游水、跑步、打泰拳做 gym都好鍾意,所以揀男友都要揀 sporty啲嘅!」𠵱家有圖有真相, Vivian咁靚女,不過盤已封,一眾巴打只好望圖葡萄吓!

100米自由式冠軍

自細就係游泳高手,為校攞過唔少獎。 2012年, Vivian代表 hall A奪得自由泳 100米冠軍,堅係女飛魚。

舞林高手

本來 Vivian一心入嶺大 Danso,但入學時參加了宿舍迎新營,之後就上理 hall莊,不過 Vivian校外都有學 Jazz同 hip hop。

大晒三點式

唔係個個女生願意同陽光做朋友, Vivian熱愛戶外活動,更毫不吝嗇着三點式拍照。



鍾意就快D Share啦!