掃呢頁CODE去手機

2014年8月27日 星期三

[FACE 379] 法庭見 籌百萬律師費 江若琳捱$26燒味飯 江若琳,MF,




江若琳停工 3個月,本月 16日復出出席手表活動,據知酬勞高達 6位數,雖然可以全數落袋,不過要應付一年百萬嘅律師費,江若琳仍然憂心重重。

真面目

法庭見 籌百萬律師費 江若琳捱$26燒味飯

江若琳同前老闆寰宇嘅合約風波至今仍未解決,停工 3個月嘅江若琳,𠵱家每個月要負擔 15萬律師費,真係手停口停。

本月 16日,江若琳「復出」出席手表活動,雖然有 6位數酬勞,但她非常慳家,活動前只係去超市買晚餐,最後揀咗個特價 26蚊嘅燒味飯醫肚。唉!同舊公司官司有排打,分分鐘拖一年先正式上庭,江若琳真係有排捱……飯盒。

江若琳同前老闆林小明最終都要對簿公堂,打官司解決。據知單官司保守估計起碼要打足一年,閒閒地使百萬,江若琳每月嘅律師費就大約 15萬,對於喺香港冇工開嘅江若琳,真係幾吃力。

不過馬死落地行,為應付龐大律師費,江若琳發力轉戰外地掘金,嚟緊 9月會飛去韓國嘅一間賭場登台做表演嘉賓;另外,一個內地導演亦有意搵她任新戲嘅女主角,據聞亦已經成事。雖然工作開始重回軌道,不過面對成百萬嘅律師費,江若琳慳得就慳。本月 16日,江若琳出席手表活動前去 salon整頭,趁住超市飯盒特價時段就衝去買晚餐,左揀右揀,最後揀咗盒特價 26蚊嘅燒味雙拼飯,埋單嘅時候仲嘴扁扁,但到咗同韓星安宰賢上到台,點都要笑一笑交功課,呢啲咪叫表面風光囉。

16/8 超市執平

面對百萬律師費,加上香港接 job有難度,所以江若琳私底下生活都係慳得就慳,晚餐仲要揀超市嘅特價飯盒。

埋單嘅時候,江若琳塊面苦過苦瓜乾,唔敢亂使錢。

江若琳停工期間, 6月仲一支公飛到英國進修短期課程,被雜誌拍得一頭散髮上堂。

《忽然 1周》圖片

江若琳同林小明賓主關係不再,兩人因合約糾紛而要對簿公堂。

冇賣樓

早前有指江若琳因要應付百萬律師費,而要變賣母親北角百福花園物業,但據知江若琳就寧願辛苦啲,都唔想賣樓。

圖片

點籌 100萬打官司?

江若琳同林小明嘅合約一日未搞掂,工作都好難重返正常軌道,對住一年百萬律師費,除咗外地登台同拍戲外,代言拍廣告都係一條唔錯嘅出路㗎!

江若琳每個月都要約見律師,而每月的律師費、開會、律師信來往加埋其他雜項,每月開支起碼要 15萬。

15萬港幣

歌手出身的江若琳,密密接外地登台, 9月仲會飛到韓國一個賭場表演。

江若琳和杜汶澤因合作《高舉•愛》而相熟,最近有內地導演想搵江若琳演出,據知杜汶澤亦有出手拉攏。

40萬人仔

溫馨提示

今年 1月,江若琳出席會展舉辦的「香港•華麗秀 2014」,被一塊「蠱惑的鏡」搞到走光,仲露埋 M巾,有咁特別嘅經驗,不妨考慮下做衞生巾代言人。

樓盤急讓

雖然有傳江若琳要變賣母親於北角百福花園物業套現,但因為呢單新聞,傳媒不斷刊登物業外貌,如果樓盤要搵代言人,江若琳絕對幫到手。



鍾意就快D Share啦!