掃呢頁CODE去手機

2014年8月29日 星期五

Yumi決絕認同Avis分手:唔想再見到佢,完全冇彎轉 Yumi,尹秦睎,




【同柯震東爭見報?】Yumi決絕認同Avis分手:唔想再見到佢,完全冇彎轉

2014-08-29 16:10:00



(攝影:陳俊強)

尹蓁晞(Yumi)、仙樂都、王璐瑤同埋馮鎵瀠(Naomi)今日喺尖沙嘴出席有線節目《李純恩‧名廚尋鄉味》記者會,四位0靚模著到鬼咁性感,鬥晒幾吋事業線,佢哋彎低身試食,又鬥飲啤酒,真係夠晒惹火,不過F奶Yumi就收埋巨乳,只露小蠻腰。

Yumi最近疑因Avis打翻醋埕,誤會佢有韓國新歡,二人鬧出分手,有指Avis已表明會盡力箍煲,挽救戀情。(新聞連結: http://bit.ly/1qmrOLZ )噚晚更於機場上演「求復合」大場面,但男方又不敢上前,只係話:「只要見到佢平安就得喇。」

今日Yumi被問同Avis關係,佢即決絕話:「冇聯絡喇。」提到噚晚Avis去機場搵佢箍煲?Yumi話:「係呀,但我叫佢走,唔想再見到佢,完全冇彎轉,好多朋友以為我哋耍花槍,我哋係真係分手。」

Yumi話一落機,Avis已經不停打俾佢,話喺閘口等緊佢,Yumi話:「我叫佢走,最後見到佢遠距離見到我,但冇埋身,之後就send訊息俾我,不過我冇覆佢。」Yumi仲決絕話箍煲都唔會接受。問佢係咪話會返愛巢執嘢?佢話:「我依家自己住,佢之前間中會嚟我屋企,有嘢會叫佢拎番走,唔想佢再騷擾我。」

【壹錘佔中】8月31日 5pm直播

壹錘定音: http://hammerout.hk

和平佔中: http://occupycentral.appledaily.com

YouTube: http://bit.ly/occupycentral











情......已......逝~~~~~(?)(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!