掃呢頁CODE去手機

2014年10月23日 星期四

[壹週刊 - 1285] 馬子仁甜品當早餐 馬子仁,羅天宇,M1,




珍珠奶茶當早餐,羅天宇唔甜唔放入口。

同你吟一吟

馬子仁甜品當早餐

亞洲先生個個六嚿腹肌高大威猛,曾幾何時都係香港先生少年組冠軍嘅羅天宇,當年嘅腹肌早已打回「圓型」。雖然唔係靠副最強 body搵食,但羅天宇過去兩年拍《愛.回家》,時肥時瘦,聽講就連監製都開到聲要佢 keep吓。

既然《愛.回家》就快到尾聲,飾演馬子仁嘅羅天宇,終於唔使再勒緊肚皮。早排《壹》仔見到戴住眼鏡嘅羅天宇,一個人揸車去咗將軍澳坑口。當時中午十二點過啲,見佢眼腫面腫,睇嚟剛剛瞓醒,但羅天宇手上已經攞住杯卡路里唔講得笑嘅台式珍珠奶茶。當早餐?未算,之後佢再殺入甜品店,買咗兩兜外賣走人。

地獄式減肥聽得多,疑似自我放棄式增肥,八珍唔係佢肚裡面條蟲,希望我估錯

去甜品店買外賣,仲要打孖上,一碗唔夠攝牙罅。

有腹肌嘅羅天宇,呢副最強 body,可一,不可再。



鍾意就快D Share啦!