網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月18日 星期四

10A港姐麥明詩被起底 壓力爆煲匿埋喊 麥明詩,港姐,





其他影片:>>






呢位背心短裙小姐咁省鏡,提名你去選港姐呀!咩呀,佢咪就係喺新一屆香港小姐面試日,即時彈出嘅女拔十優狀元麥明詩(Louisa)囉!不過一夜成名,唔係個個頂得順,有指麥明詩要匿埋喊發洩。

大台汲取教訓,今年港姐轉玩高度透明,將首輪面試的候選佳麗玉照放上官網,成功引起網民熱話。尤其挾住十優狀元,來自英國劍橋法律系嘅麥明詩,以超班學歷加靚樣獲一面倒激讚,未入圍已經贏民心。

無得輸,但壓力大!據了解,多年來讀書成績標青的麥明詩,正式鬥靚前壓力已大到頂唔順。據知情者透露,Louisa話以前預備公開考試,一日要溫習十幾個鐘咁辛苦都捱得住,以前唔明啲女仔點解選美會有壓力,終於到自己落場,先知道原來咁大鑊!

知情者仲話大家唔好俾佢個樣呃到,外表睇好硬淨,其實呢幾日俾人係咁起底,佢都有喺屋企喊。所以話成名係有代價架!
鍾意就快D Share啦!