網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月18日 星期四

NG女王 多懶音 甩對白 戲屎蔡思貝累街坊 [壹週刊 - 1319] 蔡思貝,M1,



探熱針

NG女王 多懶音 甩對白 戲屎蔡思貝累街坊

大台新一代「姣精」蔡思貝,最近在新劇《潮流教主》再次擔正做女一,同陳豪做對手,上位速度極快。上星期,劇組在中環拍外景,出名戲屎的蔡思貝,講對白吓吓出現懶音,頻頻 NG,要導演落場,捉住逐句教咬字,一個 shot拍足兩粒鐘,被幕後賜封「 NG女王」。

導演親自教路

在劇集《衝線》首次孭正的蔡思貝,被網民大彈演技浮誇,講對白有懶音似小學雞;劣評如潮,但因為冧功了得,深得高層、監製歡心,繼續坐正劇接劇。

上週五(六月十二日),蔡思貝同陳瀅在中環一間露天咖啡室為新劇《潮流教主》開工。其間,蔡思貝一時因咬字有問題,一時忘記對白,搞到頻頻 NG,導演忍無可忍,親自出馬教她咬字,簡單一個 shot,重拍又重拍十幾次。

「蔡思貝講嘢一向都有懶音,又鍾意將一句對白斷開幾段講,食晒螺絲咁,幕後個個叫佢『 NG女王』,大熱天時出外景,郁吓十幾 take先搞掂,好惡頂㗎!」一名劇組人員透露。

備受力捧的蔡思貝在新劇《潮流教主》中擔正做女一,但出名戲屎的她頻頻 NG累街坊。

未埋位,蔡思貝不停拎住電話聽短訊,心不在焉。

在便利店開工,陳瀅見到自己做封面的雜誌,即興奮向工作人員展示。

向陳瀅道歉

之後,劇組轉場到人多車仲多的十字路口拍蔡思貝過馬路戲,踢住人字拖的她站在路中心先換上高踭鞋再埋位。由於拍攝地點太繁忙,拍攝進度受影響,拍吓等吓的蔡思貝開始唔耐煩,助手即刻識做,遞上凍飲降火。

「 Sisley(蔡思貝)都有啲未紅先驕,開親工都要拍晒佢啲戲先,試過因為拍咗其他人啲戲,要佢喺公司車度等下一場,就即刻發𤷪𤺧,話自己三十六個鐘冇瞓過,點解仲要等?好巴閉㗎!」劇組工作人員說。

最後一場戲,是在便利店取景,等埋位前,蔡思貝電話不離手不停聽短訊,其間有便利店職員想和她影合照,雖然冇拒絕,但嘴藐藐一臉不耐煩,表現不甚友善。

到正式 roll機埋位,蔡思貝繼續例牌菜:唔記得對白,連環 NG,唯有不停以笑遮醜。自知累街坊,臨走前,再巴閉的蔡思貝都不忘向陳瀅「耍冧」。

拍住影帝張家輝拍攝驚慄片《陀地驅魔人》,蔡思貝照樣狂 NG,要張家輝從旁教路。

累大家遲收工,臨走時蔡思貝不時向陳瀅「耍冧」。

原本踢住人字拖的蔡思貝,在路中心換番高踭鞋才埋位。

同羅仲謙拍攝的《衝線》播出後,蔡思貝被彈雞仔聲,演技生硬,劣評如潮。

鍾意就快D Share啦!