網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月18日 星期四

捐錢何須等三萬點 [壹週刊 - 1319 - 財經] M1,



中環人語

捐錢何須等三萬點

四叔早排開出盤口,話政改通過,有助恒指升穿三萬點,咁佢老人家就每年捐十億做公益,除咗有香港呢位四叔股神,仲有喺鄉下順德嘅五叔股聖,五叔李兆楠係四叔喺大陸嘅正牌代理人,等唔切大陸批嘅奀豬豬嘅 QFII額度,早於二千年已透過五叔大陸人身份買 A股,以及以超低價入股欠債企業玩原始股,其中五叔以廣州恒德貿易揸住平安保險 A股,賺過百億元。

五叔李兆楠(左)深居順德,是四叔(右)投資 A股的「人頭」。(關永浩攝)

四、五年前,間公司榮登廣州私企交稅榜之首,一年交稅十幾億人仔,聽銀行佬八卦,除咗平安保險,仲有其他 A股,現時大陸股票水漲船高,四叔從中賺到笑;所以係有心捐嘅,又使乜等到恒指上三萬點呢?又。

一「石」激起千層浪

最近《經濟日報》研究部主管石鏡泉,親自演繹咗咩叫「面係人哋俾、架係自己丟」。上週二佢寫咗篇《優質報道毋須犯險》社論,不點名批評《蘋果》記者前往韓國採訪新沙士是以身犯險。身為傳媒高層,石 sir一番偉論,當然一「石」激起千層浪啦,仲被揭發一篇二千七百字的股評,有二千四百字都是「引用」內地文章。

石 sir高深之處,在於唔認衰,仲回應讚自己抄得高明,抄到老友賺錢。有《經濟》員工睇唔過眼,向小宗爆料,話呢個「天下文章一大抄」嘅情況,已經存在好幾年。以前人手充足,有「槍手」代勞,呢幾年人手緊縮,無咩「槍手」,咁水退就知邊個無褲著囉!而讀者見到「研究部主管」呢個 title,以為巧威威啦,但員工爆料,其實成個研究部得石 sir一個人咋!掛個名、每日抄幾篇人哋嘅大作,一年𢭃近三百萬人工!只能說句,這些機會,不是屬於《經濟》前線員工的……

金融逍遙客 股票食物鏈

游走於中港台併購、私募投資的金融多棲動物,現為多間上市公司主要股東及董事

股票上搵錢,屬於快錢中的快錢,慳水慳力,係人都趨之若鶩但逍遙客環顧身邊至親好友,有能力真正賺到錢落袋者,少之又少,單靠聽消息左炒右炒,多數悲劇收場。計我話,股票市場是一條完整食物鏈,要喺呢條鏈條上搵食,首先要認清楚自己處於鏈條上邊個位置。若搞錯角色,搵唔到錢事小,連命都無就事大了。

在股票生物鏈最上端的,是能印股票換現金的上市公司。平時我哋炒開嘅二、三線庄家股,「公司」同「大股東」是個等號,公司利益就是大股東的利益,雖然法律上唔係。他們是森林中的獅子獵豹,最好唔好惹佢哋。而鏈條中間,是一眾知識經驗全面的基金經理、身經百戰的專業投資者或股民,覓食範圍像鬣狗( Hyena)。常見咬力強大但身形細小的鬣狗,平時可群逼獅子,但偶而激怒雄獅也死得很慘。

食物鏈的底端,是一眾永遠成熟不了、既善良又純、只求搵餐買餸錢的散戶。對了,他們就像草原上跳跳扎的小羚羊,走到河邊飲啖水就成為了鱷魚嘅點心。正如社會階層移動一樣,獅子山下的普通市民,都要靠教育或一番奮鬥,才能上移至中產階段,少啲努力都難以跳出所屬階層。眼見今年市場間多個股票微信群,培養咗一堆股神,群主每日就好似寫馬經。早期逢貼必中,培養咗一堆唔多用腦但又想靠買股票發達的粉絲,一傳十,十傳百,一個「股仔傳銷系統」就咁樣建立起來!近排股仔急速回調,呢啲粉絲頓成大戶點心。其實在股票市場,也須努力爭取向食物鏈上方移動才能生存,無人一出生就係森林之王,要改變身份請老老實實進修基本知識、總結教訓,才能有機會唔再做小羚羊!

中環吋嘴 起完雙飛再飲靚湯

工廈大王楊耀松長子,是各大有名食肆之 VIP,喜歡研究城中富豪對食之要求,透過美酒佳餚,來細味人生百態。

近排休漁期,難搵海鮮食呀,喺中環行過去西環間尚興,粗粗哋歎吓潮州菜,呢度係響螺專科,攞貨量多嘛,隨時都有得食,連「家己冷」佳寧娜有時都要同佢「借貨」,唔係股票借貨呀,係借螺頭,不過唔知佳寧娜還錢定還螺頭啫!

一塊螺片五嚿水,一隻響螺切到四片,我仲可以攞走個螺頭,梗係要一隻着數啲。正所謂要食得精,又食又要拎!嗱,師傅切螺片嘅刀法叫蝴蝶雙飛,塊螺片好似隻蝴蝶咁嘅,入口梗係又爽又鮮甜!呢度有碟叫「博士炒麵」,原來只係冇蝦嘅炒麵,問個恃老賣老嘅侍仔創呢碟炒麵係乜誰,到底係性博士還是茶博士呀?唓,佢唔肯講,計我話呢個乜博士唔識計數,冇蝦咪蝕咗章。

以前啲食家好鍾意幫菜式改名,有款「爵士湯」咪係香港首位華人爵士馮秉芬改名囉,即係蜜瓜煲螺頭。我都唔輸蝕,喺尚興擸走個螺頭,返去俾我菲傭煲湯,督住佢要用燒酒「瀨瀨佢」再用個鑊爆吓先好,叫佢搵個老黃瓜、木瓜、瘦肉、陳年嘅陳皮,加啲扁豆去煲。有我呢位武術指導,喺屋企先有碗靚湯飲潤吓喉。嗱,我都係香港航空青年團嘅榮譽上校,呢碗我創出來嘅湯就叫「上校湯」

近排中環人要行出嚟講政改,計我話香港富豪好簡單啫,就係愛國、愛港、愛銀紙!

楊國佳

一隻螺切到四片,盛惠兩千銀,喺第二度食,我 check過啦,要雙倍價錢呀!

尚興呢碗綠豆爽夠鬆化,不過家陣冇清心丸囉,聽講整清心丸加彭砂,嚇怕人呀。

木瓜、黃瓜、螺頭湯,我創嘅「上校湯」!

本週圖片

(廖健昌攝)

喺中環安蘭街十八號呢幢大廈內,除咗以前特首二廚作招徠嘅禮賓傅食府,還有間頂樓法國餐廳 ON DINING Kitchen& Lounge,廚師最叻用唔同嘅酒來煮食,招客方法原來就喺頂樓,以法文「 Cést la vie」髹上熒光漆,夜晚睇好似霓虹燈;目標顧客當然係中半山望到呢句法文嘅優皮一族啦。不過呢句法文意謂「這就是人生」,似乎啱佢啲員工聽多啲,因為餐廳週日休息。

金牙大狀講嘢 買票卑劣抹黑、篩選應有之義

西環張曉明話三億買票之說係卑劣抹黑,佢老哥認真識得講 laughing也。(《蘋果日報》圖片)

為咗通過政改,上頭不惜以三億銀買票之說不脛而走;西環張曉明話呢個係對中央嘅卑劣抹黑。呢個講法都咪話唔搞笑也。

大家都記得,港澳辦王光亞喺深圳打開天窗說亮話,向全世界承認,八三一政改嘅目的就係篩走北京唔妥嘅人。即係阿爺揀咗至到大家揀,唔使慌最終選出來嘅人跳得出阿爺座五指山。

三億買票嘅目的又係乜?當然係等阿爺可以為所欲為,想點就點。請問咁同篩選有乜分別先?要香港人食死貓,將如假包換嘅篩選當到正係真普選都夠膽死,咁仲有乜嘢會做唔出呢?

仲有,強國金錢掛帥,舉國上下莫不以為有錢就大晒,若果三億銀就搞得掂,你估佢會唔會做啦。卑劣抹黑,佢識得乜嘢叫做卑劣?開——玩——笑。

中環人語迷你版

“反政改將來就知錯”

估中邊個中環人講呢句說話,送你 plantronics. Voyager Legend Signature Black藍牙耳機一個有意參加者,請於六月十七日(星期三)下午一時後,將答案、姓名及聯絡電話電郵至centralman@nextmedia.com小宗只接受電郵,郵寄免問。

本刊員工及直系親屬不得參加。

為求公平及杜絕偷步搶答起見,請於每個星期三下午一時後來電郵競猜答案;在此之前發出之電郵作廢。

超過一位讀者估中,先到先得,恕不接受上訴。

答案及中獎者姓名將於下期本欄揭曉。

上週人語揭曉答案

“被捆綁的人要有勇氣脫離捆綁。”

董建華

得獎者: Yip Kim Fung

中獎時間: 1:00pm 10/6/15

廣告時間

你有某財團嘅黑幕想爆?你知邊間上市公司造假?

你仲想舉報地產霸權嘅不公?

歡迎你將財金界嘅寃屈或過癮八卦事,爆俾《壹仔》財經組知,一切報料,均會保密!

爆料熱線/whatsapp: 6829 5929

鍾意就快D Share啦!