掃呢頁CODE去手機

2015年7月17日 星期五

王喜遇疑似軍裝警當值打機:唔好咁過分! 王喜,





其他影片:>>






藝人王喜,在加入娛樂圈前,曾是皇家香港警察,並且先後守過機場及當PTU(機動部隊)。去年發生7名警員涉毆曾健超一事,王喜即於fb發表文章,表明一個警員做錯,就等於整個警隊做錯。王喜還憶述,當年在學堂受訓期間,沙展喝令:「喺街外人眼中,你哋著住制服,個個一X樣。識X你係阿茂定阿壽?佢哋睇到有個警察做錯,就會當全部警察都一樣會做錯,呢啲就係一個害全家,明唔明點解要全班受罰吖,X你老X!」新聞連結: http://bit.ly/ZvSgJv )這番話,王喜一直牢牢記住。

「你哋冇做錯到!」禿鷹如是說。警民關係,越走越遠。王喜曾有過的信仰,似是亦已然背向他,越走越遠。

昨晚,王喜再有奇遇(文章連結: http://on.fb.me/1LbyfOl )。晚上11時半左右,王喜由塘尾道旺角道交界,沿塘尾道步行向亞皆老街方向,見到兩名軍裝警。奇遇喺邊?當時兩名警員企喺深圳街路牌對出一架單車旁,其中一人將警帽勾喺腰帶,低頭,雙手捧住一樣嘢。王喜謂,嗰陣以為該名軍裝警員填寫記事簿。另一名警員呢?就企喺佢身邊,王喜以為佢係為同僚on guard。

點知,當王喜行近二人時,發現,該名疑似填寫記事簿嘅軍裝警,捧住嘅,係唔係記事簿,而係大mon手機,仲插住尿袋。手機畫面,係打緊機。王喜寫道:「沒錯,上述第一名男子在路邊玩手機遊戲,而上述第二名男子就無所事事陪伴他。」

軍裝警員行咇期間,有人「疑似」打機,作為良好市民王喜,應該點做?他寫道:「本人有想過回身將他們身上的編號和行為,用手機記錄下來,不過,由於對方是當街玩手機的級數,我害怕身體可能會受到傷害,更害怕會被隨意檢控,所以,我愈走愈遠,正如,我曾信仰的也早已背向我,愈走愈遠了。」

最後,王喜說:「在此,本人向上述兩名華裔男子作出警誡:你哋係事必要維護法紀,所以,無論你哋為乜穿起呢套戲服,都請你哋唔好咁過分。明唔明白?有無嘢要修改或補充?」這個貼文,還附上佩戴了皇家香港警察警徽的警帽。

還有,王喜這篇文,洋洋千字,但別出心裁,字字小心,因為佢係用咗警察為市民落口供的筆法,遣詞用字,力求清晰明確準確,客觀陳述事實。雖然離開警隊多年,但王喜這份「口供」,非常清晰地呈現了當時情景,文筆極佳。反觀,現在時有警方被質疑「唔識字」或「語焉不通」的情況,究竟,這些年,警隊出現了甚麼問題?

鍾意就快D Share啦!