掃呢頁CODE去手機

2015年7月17日 星期五

姚嘉妮幸福靚師奶 [忽然1周 - 1042] 姚嘉妮,MW,



姚嘉妮同老公林祖輝結婚 9年,依家囡囡林煦錡 6歲,囝囝林璟豪 3歲,一個好字。

媽咪姐

姚嘉妮幸福靚師奶

香港嘅家長,最煩就係要諗暑假帶仔女去邊度玩?

最近荃灣有個商場舉辦咗個「充氣嘉年華」,姚嘉妮同老公林祖輝就帶埋一對仔女到場,玩得鬼咁 happy!睇真啲, 38歲嘅姚嘉妮素顏都仲係咁靚,身形仲 fit到爆㖭!見佢陪住小朋友走勻全場,不但冇怨言,而且仲好 enjoy。

咁又係嘅,老公林祖輝前年從商之後,兩年內連開 5間童裝店,仔女又咁聽話,咁幸福唔開心就奇

Fit爆湊仔

身為媽媽嘅姚嘉妮陪玩之餘,仲不停幫寶貝仔影相,睇佢身形同打扮, keep young呀!

姚嘉妮係 98年亞洲小姐季軍,生咗兩個,但身形同當年分別唔大喎!

姚嘉妮同林祖輝於 2006年結婚,兩人堪稱郎才女貌。

鍾意就快D Share啦!