網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月1日 星期三

重出江湖 巨揪狂舞派 [FACE - 423 - 外地娛樂] MF,



35歲卓寧泰坦入行前做過舞男,而且拍過《舞出真我》,所以《巨揪舞壯士》簡直開正佢嗰瓣。戲中卓寧唔只大騷辣身舞技,還大晒一身爆肌,肯定引到女觀眾流晒口水。

西區

重出江湖 巨揪狂舞派

今年暑期猛片最有味,繼《賤熊 2》玩人權加低俗後,下月推出的《光豬舞壯士》( Magic Mike)續集《巨揪舞壯士》( Magic Mike XXL)更落重注大洒鹽花,成班舞男剝光豬。

自爆入行前曾做脫衣舞男的卓寧泰坦( Channing Tatum)在《巨揪舞壯士》中唔只自跳自演,還做埋監製。今次《巨》片講到退出舞男界的卓寧竟心郁郁,再次 call班巴打重出江湖狂舞,而呢班巴打有白皮膚亦有黑皮膚,照顧不同口味的絲打胃口。

《巨揪舞壯士》

上映日期: 7月 23日

今次《巨》片講述卓寧飾演的 Mike收山 3年後,搵班老拍檔聚一聚,點知班拍檔提議搞個正式告別舞台騷,於是 Mike心郁郁,重操故技再度剝衫做舞男。

上集《光豬舞壯士》中,馬修麥康納希着住迷你內褲任女抽水,但自從升呢做影帝後開始錫身,所以推咗《巨揪舞壯士》唔拍。

卓寧泰坦近年已升呢加入《變種特攻》行列,點解仲拍剝衫戲《巨揪舞壯士》?

講真,演過《巨揪舞壯士》上集《光豬舞壯士》的男星,個個紅得起,除卓寧泰坦外,戲中另一位飾演舞男的馬修麥康納希,之後更憑《續命梟雄》攞咗奧斯卡影帝。不過升咗呢嘅馬修因為要保持形象所以推咗唔拍續集。至於卓寧點解繼續拍?最大原因當然係錢,原來上集《光豬舞壯士》只用 700萬美金低成本製作,最後竟賺到全球 1億 6千萬美元票房,卓寧眼見咁好搵,唔只繼續剝衫拍續集《巨揪舞壯士》,還做埋監製,食得唔好嘥。

為谷新片宣傳,早前卓寧(中)專程參加在洛杉磯舉行的同志大遊行吸納同志觀眾,不過卓寧就着住 T恤冚到實,忽然錫身。網上圖片

卓寧拍扭腰舞場面時,曾因用力過度受傷?

話明係舞男,戲中卓寧同班舞男,唔只要剝衫騷巨肌引女,還要大跳辣身扭籮舞。卓寧雖自稱入行前做過舞男,一早已有跳舞底,但今次拍《巨揪舞壯士》,因每組舞都要在鏡頭前重複跳好多次,而卓寧在跳一組勁扭腰的舞蹈時,因用力過度而扭傷腰骨,要休息兩日才可開工。不過卓寧表示最辛苦不是跳舞,而是因為要着超細碼內褲示人,所以事前要脫毛,他自爆:「當脫毛蠟在身上將體毛連根拔起的一殺,真係痛不欲生。」

聽講 Amber Heard同卓寧泰坦同樣熱愛跳舞,所以 2人拍攝《巨揪舞壯士》時特別投契,仲傳出有曖昧。網上圖片

有傳卓寧拍戲時,曾背妻偷嗒 Johnny Depp老婆 Amber Heard?

今次《巨揪舞壯士》亦有加入索女好似 Johnny Depp老婆 Amber Heard演出。早前八卦雜誌《 OK! Magazine》爆出,卓寧與當時還未嫁 Johnny Depp的 Amber Heard在拍攝期間過電,還於片場內表現親密,最後卓寧太太 Jenna Dewan因收到風,所以經常湊住 1歲大囡囡 Everleigh去片場。表面話探班,其實係𥄫實老公,以免被「小三」乘虛而入。

鍾意就快D Share啦!