網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月1日 星期三

兵仔拍錯胸 千嬅:嘩!打到我! [FACE - 423] 千嬅,楊千嬅,MF,



當千嬅同林曉峰傾緊偈期間,身邊嘅迷你兵實在太入戲啦,跳下跳下隻手唔小心篤落千嬅個胸度,真係好準吓喎!

全知言

兵仔拍錯胸 千嬅:嘩!打到我!

千嬅病好後即刻四出揾銀,呢位鐵人媽咪講過以後唔好咁搏,接吓啲電影配音好過!

上週四( 25日)千嬅出席《迷你兵團》首映,當然要上台同主持傾下偈啦,亦唔少得兩隻人扮嘅迷你兵啦,奇怪嘅事就係咁發生,當千嬅同主持喺台上吹水時,一隻迷你兵可能太入戲,喺台上跳下跳下,隻手由於不受控制,竟然唔小心點拍咗落千嬅胸部,好在千嬅都冇尷尬,即刻笑住口話:「嘩!打到我!」千嬅跑慣江湖,少少嘢邊嚇到佢!

千嬅反應都快,除咗識閃,仲笑住口話:「嘩!打到我喎!」

千嬅呢啲真係老江湖,俾人突襲完,尾段再同迷你兵埋身大合照,即刻捉住佢哋對手,咁意外就唔會發生

林曉峰做慣司儀有經驗,即刻作勢扮打隻迷你兵,其實迷你兵突襲都好吖,等個活動冇咁悶嘛!

鍾意就快D Share啦!