網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月1日 星期三

谷奶官恩娜迫走 DaDa [FACE - 423] DaDa,官恩娜,陳靜,MF,



Ella雖然 10月至生得,不過上圍已經升咗好幾級,勁誇張!

全知言

谷奶官恩娜迫走 DaDa

即將喺 10月生得嘅官恩娜( Ella),上週四( 25日)就孖住同樣佗住 B嘅鬼模 Cara G.出席活動,兩位媽媽雖然都脹晒,但就正如 Ella話齋:「我好享受𠵱家肥嘟嘟、圓碌碌。」

大會安排三位嘉賓影合照, Ella同 Cara G.傾 BB經傾唔停, DaDa只好獨力應付鏡頭囉!

但同場其實仲有陳靜( DaDa),不過佢一來細細粒難搶鏡,二來當日真係十足局外人唔關事咁,所以佢都要自爆近排同位台男拍緊拖嚟搶番啲收視。不過好老實,全知言可以喺 Ella同 Cara G.面上見到幸福,但 DaDa仲未囉!

鍾意就快D Share啦!