網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月1日 星期三

脫星不歸路 人人有 nipple 袁嘉敏:我係挺直胸膛去行 [FACE - 423 - 專訪] 袁嘉敏,MF,



真人騷

脫星不歸路 人人有 nipple 袁嘉敏:我係挺直胸膛去行

面嗰浸,係太陽娛樂黃柏高旗下藝人,實情呢,袁嘉敏自己聽電話、接訪問,自己化妝吹頭,獨來獨往自己來拍照,她說是供求問題,自己有自己的製作公司,只有在需要的時候,太陽娛樂提供「經理人服務」,幫她洽談比較複雜的演藝工作。

30歲,香港大學文學士主修電影及文化研究, 13歲就在澳洲半工讀,選港姐前已經在陳可辛吳君如旗下做過幾年電影發行,對高學歷、有主見、社會經驗豐富的袁嘉敏來說,凡事離不開「供」與「求」,包括脫光衣服拍《鴨王》:「我天生眼大胸又大,連拍《殺破狼Ⅱ》着到密密實實,啲男人都淨係見到我個胸浪下浪下。既然有咁嘅 quality可以被放大,王晶需要我俾錢我,我就提供服務,呢條路我唔係刻意行,係挺直胸膛去行啫。」

係好波嘅!我說的不是袁嘉敏的上圍,而是她的態度。

可惜,甚麼年代了,男星脫掉會尖叫,女星脫掉卻是原罪,袁嘉敏剝得再有道理,也不是人人懂欣賞。拍個專訪,借場地間間酒店都 say no,服裝也是問了好幾個品牌才成功,一日三級女星,一世三級女星,搣得甩嘅,除了舒淇還有幾個?

「有得搣,我覺得已經好好……有好多人除晒衫拍完都冇人知佢除過!呢個世界每日有咁多訊息攻擊你,搭程地鐵都可以見到幾百個廣告,你仲會記得我做過嘅嘢,已經 ok!有咩咁奇呢?大家都係人,都有兩個 nipple,我唔覺得矜貴到唔俾得人望兩眼囉!」

你有 nipple,我有 nipple,所以無乜所謂俾你望兩眼……這種理論我還是第一次聽,而聽落,又確係有啲道理。

唔通我喊,又要 call晒記者?

同太陽娛樂已經完約?

其實我有自己製作公司,有出月薪俾自己同事,係 Paco幫我公司提供一個經理人嘅服務。我覺得藝人屬於邊個經理人公司,唔使大張旗鼓去講。我唔係年紀輕,都就快 31,你估 18、 9歲咩,就話要經理人無時無刻帶住啫!

被《鴨王》演員孤立,拍《豪情 3D》又俾杜汶澤話八婆,覺唔覺得係你太獨立、無後台,所以特別惹是非,特別多人踩多兩腳?

我覺得唔需要太過在意,有啲人需要發洩,香港最好就係有言論自由。佢想講咪講囉,收入有冇好咗先?不如你又計下,抽完我水,佢哋嘅下場如何?係咪廣為人知呢?何浩文有冇多咗廣告?杜汶澤……佢不嬲都係咁㗎啦,我唔同佢計喇。娛樂圈就係咁㗎啦……可能我細個鍾意 Michael Jackson, The King of Pop都有碟賣唔出、都有人誤解㗎。

你覺唔覺得自己太有諗法、太獨立?作為觀眾,會覺得你太多棱角太多刺?

多謝……我喊嘅時候,唔通要 call晒記者嚟影咩?我成日話俾自己聽,就算發生咗啲再大嘅醜聞,我都要化行妝、 set行頭行出嚟……點解?我唔要好似啲人咁,着住件白恤衫,又要素顏又要喊又道歉,越係有挫折,我覺得越係要俾人見到你最光亮嘅一面。

所以出面咪對你好多誤解囉!連影相,都好多傳聞話你諸多要求、好麻煩!

我冇聽過呢啲講法,我唔會催眠人哋去鍾意我,我接受自己有藝術家脾氣,唔需要人人都接受我……聲音就係聲音,每個人都有見解,我唔介意你哋講乜嘢,總之寫我嘅名冇寫錯就得喇!好似杜汶澤咁,拍戲時叫我「阮嘉雯」、拍完套戲都仲係叫我「阮嘉雯」。

咁怕俾人講,不如返去拍《愛·回家》

你識咁諗,都幾睇得開。

唔係可以要求啲乜?我又唔識唱海豚音、又唔係做戲有幾勁,亦都唔係天份一流不能錯失,我都同大家一樣去 casting,要等兩個月等結果,導演覺得我提供到佢需要嘅嘢,所以揀我去做咋嘛……好似《殺破狼Ⅱ》個角色就係咁得返嚟。人哋投資一億五千萬,我喺現場若果表現唔到,都大可以換咗我啫。我份人鍾意另類,唔想拍埋啲《愛·回家》嗰啲,每次對白就係「陣間飲奶茶定咖啡」……拍《愛·回家》咪唔使怕俾人講囉。我拍埋嗰啲唔係血腥就裸露,點要求報紙雜誌寫我係個小妹妹呢?老實講,就算去到荷里活,有幾多個角色係慈母呢?呢個工業男性主導,《殺破狼Ⅱ》、《鴨王》都係男人寫劇本,又係男人戲,有幾多個男人眼中女性就係慈母賢妻呢?

其實有諗頭、高學歷(港大文學士)、選港姐前又已經有電影發行經驗,行性感真係唯一出路?

我講呢套你未必接受,我唔係想行性感……係我本身特質就係咁樣:眼大胸大,啲男人望住我都覺得我有桃花,連拍《殺破狼Ⅱ》着到密密實實,啲人都話淨係見到我浪下浪下(上圍),製作人話不如放大我呢個特質。即係話,如果我天生一副好武功,去做打星,因為我有呢種 quality,又係供求問題,點解唔去放大呢?你有件衫俾我,我天生有胸,又唔係話要塞兩嚿嘢落去墊大,咪着囉……件事自然而成,唔係我刻意去行,係我挺直胸膛去行啫。

可惜個社會無進步,廿年前同廿年後,三級女星都係會俾人藐,有冇諗過你挺直胸膛行呢條路係條不歸路?有冇諗過要用幾多時間搣甩個朵?

有得搣,我覺得已經好好……呢個世界有好多人,除晒衫拍完都冇人知佢除過。好似提名過香港電影新人獎嘅蔡潔,其實佢喺《香港仔》全裸過,又有幾多人知?我做完有人講已經好好,最慘係冇人講啫。呢個世界有咁多訊息攻擊你,搭程地鐵都可以見到幾百個廣告嘅,你仲會記得我做過嘅嘢,我覺得已經 ok。

人人有 nipple,我冇矜貴到唔俾得人望

父母、哥哥同妹妹,屋企人對你行呢條路又有冇意見?

我哋三兄妹,唔同樣唔同路,但一睇就知係一個 collection。我哋三個香港出世、係中山老家。我好自豪話我哋係孫中山嘅同鄉,中山人個個都有冒險精神、做嘅嘢夠獨特,就好似孫中山細細個就去咗夏威夷,都係一樣,面前有條路佢就會行。至於父母,亦都有佢哋嘅大膽。

屋企人有冇入場睇《鴨王》?

冇!我屋企人冇人做呢行,亦唔會將呢行嘅嘢放得太大。尤其係爸爸媽媽,佢哋覺得打仗時最重要係醫生, entertainer算得係咩?天下太平咪有得撈囉。但係《殺破狼Ⅱ》,我前晚帶咗佢哋入戲院睇。

點解唔係入場睇《鴨王》?

因為爸爸媽媽六十幾歲,我唔覺得佢哋會被娛樂到囉。我對父母嚟講係一個演員,有角色就去演好佢,唔肯演咪坐喺屋企等囉……我諗我做過呢幾套戲,之前都一定有演員推過先至輪到我演,無所謂㗎,我冇別人諗得自己咁矜貴。有啲女士覺得自己好矜貴,但我裸露嘅時候唔覺得我嘅身體同你嘅身體有咩分別,大家都係 human being,每個人都有兩個 nipple㗎啦,我冇覺得我矜貴到唔可以俾人望下囉……我真係冇呢個咁尊貴嘅諗法。

講到矜貴,之前捲入淫相風波。雖然相中唔係你,但你有冇試過?接唔接受到情侶拍呢種親密照?

嗰個擺明唔係我,我拍拖嘅時候完全沐浴於愛河之中,但一定唔會拍呢啲……完全冇美感可言,我呢啲藝術家脾氣,冇可能!仲有,既然相愛中,係投入係 enjoy緊嘅,仲邊會得閒影呢?我諗我同會影呢啲相嘅人有代溝,佢哋仲後生啩……食飯影我都覺得煩,俾人食先得唔得?

幾耐冇拍拖?

好多年喇……你係唔係有好介紹先?對上嗰個同呢行有小小關係,第一任男朋友就係我喺跑馬地做三文治店嘅客,係呀,兩個男朋友都大我好多,初戀我 21歲,佢 35歲。

最高紀錄,一千萬見個面

31歲淨係拍過兩次拖?

唔豐富㗎,因為屋企環境唔好,我五、六歲就幫阿媽黐膠花……真係唔停得手嗰種,唔係啲人一路睇電視食住糖一路 hea住黐。跟住 13歲去澳州,由洗碗洗爐開始,夠大就喺門面捧餐。 19歲時,父母話真係供唔起我去澳州,我返咗香港申請港大繼續讀書,課外兼兩份職供自己讀書……記憶中,我真係冇乜課外活動,選港姐時,個個有專長,鋼琴、小提琴、跳舞嗰啲,我好後悔,自己乜嘢專長都冇,從來放學就係返工,我諗我嘅專長就係捧餐。

第一個男朋友點識?

沙士之後我返香港讀港大,日頭做補習社,夜晚去 Hard Rock Cafe帶位,一直帶到凌晨三點。大學二年班我喺三文治店整沙律整包,當年盧覓雪住喺對面,都係我熟客,第一個男朋友都係返工識。

初戀幾多年?點解會分手?

佢比我大十幾年,一齊四年,分開就係因為佢想快啲結婚生仔,嗰年我得廿一歲咋……諗落都有啲後悔!

Why not?早啲嫁唔好咩?自己養咗自己咁多年,有人供你讀大學唔好咩?

第一次拍拖嘛,港大四萬幾蚊學費啫,我自己都搵到……我從來都冇呢啲諗法,佢都要生活㗎、佢都係打份工啫。

有冇試過別人問價?

有!呢啲每日都會發生。

最高紀錄幾多錢?

過千萬……前兩日咋嘛,話兩三日,見個面、食個飯喎……

攝影哥哥叫你幫手問下,男人有冇興趣喎?

人哋開呢個價,你都知啲人係咩人啦,就係覺得用錢可以買起你嘅人囉。

點解你唔去呢?因為佢講明叫你做乜?

冇,冇人會講得好明,呢啲人好精,唔會 set個框俾自己。呢啲錢易賺,但係我冇咁嘅需要,我係一個演員,唔係一個妓女。但係咁喎,我覺得等於細個去捧餐,大家平等,呢一刻我 serve你,下一刻我都去咗第二間食店俾人 serve,佢提出要求,我未必會提供服務俾佢,但將來我唔排除去識下朋友,呢啲人咁多生意,不如傾下有咩合作

說,還是不說

大家都說袁嘉敏拍起照來很麻煩,說實話,我覺得還好:一個女仔,一個人來影樓,自己的身體自己話事,說清楚了好辦事,好過好多女星矯揉造作,借助手把口扭扭擰擰。

有男星曾經在《鴨王》上映期加把口說袁嘉敏是八婆,說她拍《豪情 3D》出爾反爾唔肯露,袁嘉敏說:「合約講到明,係唔係要我攞出嚟?再講套戲我實袋 X萬(袁說簽了約不能寫出實價),會唔會為咗咁小錢除呢?我唔想同呢啲人計,佢講嗰兩個字(八婆),我講唔出口,從來唔會咁樣話人。」

有些話說還是不說,是選擇。把醜話說在前頭,和愛在事後踩多人一腳的人,我選擇敬重前者。

'09最上鏡小姐《蘋果日報》圖片

'10《東張西望》《蘋果日報》圖片

'11《潛行追擊》

'13《舌劍上的公堂》

'14《屍城》

'14《豪情 3D》

'15《鴨王》

'15《殺破狼Ⅱ》

鍾意就快D Share啦!