網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月7日 星期五

廣告代言人嘅嘢,你識條鐵咩! [忽然1周 - 1045] MW,



靚抽王

廣告代言人嘅嘢,你識條鐵咩!

唔好睇小廣告,皆因愈荒謬嘅廣告係愈入腦。你唔好同我講你唔記得黑旋風忍者唔使用劍,亦唔好同我講未聽過鄭世豪唱鏗鏘駕駛學院。近日唔知係香港人基因突變定係點,好多品牌都一反其道而行,搵啲你想像唔到嘅藝人幫佢哋拍廣告……

周柏豪×衞生巾(似椰菜花雪糕廣告)

雖則話亞洲嚟講,佢已經唔係第一個男性代言衞生巾(羅志祥、賀軍翔、林宥嘉、陳柏霖都已經做過),但係香港嘅話,佢都算係第一人;查實用男性角度去賣呢個廣告,感覺幾溫柔、幾 pure、幾 true。不過呢個平面廣告就有啲奇怪,你睇周柏豪上等威風顯現一身虎膽再現出半個___頭,幾型呀,但係佢手上嗰棵嘢,究竟係乜嘢嚟?係廁紙?係棉花?定係椰菜花?冇人知~~總之嗰棵嘢令到成件事有啲詭異。又唔係怪叔叔食軟雪糕,你收埋半個頭喺後面嗒乜嘢啫。

莊思敏×安全套(似朱咪咪賣沐浴露)

本身呢個安全套品牌呢,係由何潤東做代言人嘅。咁你知啦, Dom Dom呢家嘢,通常都係由我哋男生負責,所以由一名男士嚟做代言,就好似一名汽車維修員身上面有個士巴拿一樣,係好合邏輯嘅。至於阿莊思敏瞓吓浴缸,同靚仔耍花槍呢啲鏡頭,就唔係太令人聯想到安全套囉!俾到盡頂多係美容呀人體維修之類,再講白啲,甚至有宣傳易朱咪咪賣沐浴露嘅感覺。不過有關品牌唔使緊張,因為無論你用邊個做代言人,用家都未必咁介意。反正我哋唔會周圍同人講我哋用邊隻牌子㗎嘛,我哋買 DOM嘅時候通常都係鬼鬼祟祟㗎

魯芬×龍珠(扮咩魯芬啫你!)

雖然佢唔算係代言人,但係都叫做幫《龍珠》賣廣告。話說魔人布歐化身魯芬,參與動漫節活動,幫其中一隻《龍珠》 Game宣傳,側跟仲有突然領悟瑜伽+gathering真義嘅殘廁悟空,同埋你老 X呢度係印度嘅波波(喬寶寶)。成件事夠晒搶眼、出位,不過我個人認為有關當局輕視咗魯芬喇!喺全宇宙嘅人心目中,魯芬 BB係無可取代的,所以成件事感覺似係魔人布歐扮魯芬,多過魯芬扮魔人布歐囉。你諗吓,無論魯芬 BB扮乜嘢,佢個樣都係咁魯芬㗎,就算佢倒返轉頭扮孫悟空或者波波,都會似係孫悟空/波波扮魯芬多過魯芬扮佢哋囉。

荒謬現象學

每期荒謬現象學為你解構娛圈嘅不尋常現象!

撰文:娛文樂

鍾意就快D Share啦!