網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月7日 星期五

王君馨江美儀有型刑警

江美儀(左)與王君馨很喜歡這個國際刑警look。

王君馨江美儀有型刑警

江美儀、王君馨、曾國祥與徐偉棟於《賭Ⅲ》飾演國際刑警,江美儀1996年憑着跟周潤發合作之洗頭水廣告而入行,今次是兩人第二次合作,將近20年之後再遇廣告拍檔,美儀笑言:「時間過得好快,大家都keep得幾好,發哥仲後生過以前!(拍攝有冇趣事?)佢(指周潤發)成日引人笑!(有冇集郵?)之前集咗喇!」

收起性感的王君馨大讚國際刑警造型有型,對於有機會拍《賭Ⅲ》大感高興,巨星如雲,周潤發更相當nice,令君馨暈得一陣陣,她說:「發哥第一日已經分享健康經,原來佢好鍾意朱古力,有次仲送咗賭神朱古力畀我,真係要珍藏!第一日見到佢有少少暈,佢仲話有睇電視,讚我唱歌好好,叫我歌后,我都呆咗!」

右起:王君馨、江美儀、曾國祥、徐偉棟樂於與前輩周潤發閒聊。
  • 右起:王君馨、江美儀、曾國祥、徐偉棟樂於與前輩周潤發閒聊。
鍾意就快D Share啦!