網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月7日 星期五

雨僑拋胸落水 洩春光 雨僑,羽翹



雨僑拋胸落水 洩春光



其他影片:>>






三點式雨僑露餡 硬撼新晉巨乳YouTuber

雨僑和胡耀輝昨日在淺水灣宣傳新戲《猛龍特囧》,同場有許雅婷(Kabby)、唐紫睿(Hazel)、鄧洢玲(阿旦)與YouTuber陳思慧(Kisa),連同一班網絡男神參賽者玩水上遊戲。

穿黑色bra top上陣的雨僑,大晒3吋事業線,玩滑梯時不慎露出兩邊nube bra。Kisa更在走光邊緣,相比下Kabby密實打扮較為失色。事後雨僑說:「頭先好難瀡落嚟,仲諗住好優雅,點知夾咗個頭喺側邊,好論盡。」她直言當時怕走光:「我都懷疑有走光,入面黐晒嘢,都覺得唔係好安全。」



■雨僑昨日在池中大晒3吋事業線宣傳新戲。



■玩滑梯時,論盡的雨僑不慎露出nube bra。



■自爆親戚探訪的Kabby仍落水玩。

Kabby月經來潮照玩

自日前與娃娃舜(黃宏舜)同台演出後,雨僑稱現與網民多了互動:「佢哋有啲留言好搞笑,最鍾意話我嘅特點係「唔紅」,有啲人好真心打咗好長嘅說話,支持我撈極唔紅。」話需如此,雨僑仍感到開心,她笑說:「因為好難咁多人一齊講,佢哋覺得如果我好出位,周圍都見到,就唔會對佢哋咁用心,𠵱家我會記得fans嘅名同經歷。」她續說:「有啲仲留言叫我千祈唔好紅,話要日日用念力令你唔紅,好搞笑,可能平時我會親自回覆佢哋,感覺好接近,紅咗就未必會啦。」至於密實上陣的Kabby說:「我係少女style,同埋今日親戚探訪,頭先都驚危險,冒死衝落嚟。」

採訪:溫敏芝

攝影:陳志嵐



■阿旦俯身派冰淇淋。



■YouTuber陳思慧成功滑到終點。

鍾意就快D Share啦!