網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月15日 星期四

食埋好姊妹? [壹週刊 - 1336] M1,



插圖:祝健中

猜心羅生門

食埋好姊妹?

Arke:姐姐,我有個男朋友 Tony成日問起我關於你的事,仲問我:「你估 Iris會唔會都鍾意我呢?」

Iris(笑):我記得邊個 Tony。姐姐都已婚了,佢亂噏啫。

Arke:起初我都當他講笑,但他隔幾日又換個方式講一次,我唔覺得幽默囉。

Iris:妹妹,你反感嗎?

Arke(懵然):當然反感,反正我咁多男朋友,少佢一個唔少。

Iris(面色一沉):既然如此,姐姐認為──某程度上, Tony是認真的!當然唔代表我比你靚或更加吸引。

Arke:吓?怎可能係認真?

Iris:心理學家話,無心快語尚且反映一個人的內心世界,何況他成日提起?我唔知點形容,姑且叫「戒唔甩原始人症候群」吧──古代人往往發生「閉門一家親」的醜聞。因為古時女子三步不出閨門,絕少返工返學;男人要結交異性欠缺渠道,盲婚啞嫁的夫妻關係又不滿足,慾火難耐,惟有近水樓台向家族中人埋手,雖然未必亂倫咁變態,但叔嫂、姊夫妹夫與姨仔之間,就容易擦出火花了。

Arke(點頭):我聽過潘金蓮勾引武松。

Iris:男人做主動的比較常見。漢朝有個陳平私通大嫂,漢成帝就食完趙飛燕又食妹妹趙合德;唐明皇更絕,楊貴妃的姐姐嫁了人,照樣被他召入宮寵倖;例子不勝枚舉,發生在民間的一定更多。

Arke:姐姐你真博學。

Iris:某些部族索性有幾兄弟同時娶幾姊妹的群婚習俗,不扯太遠了,主流還是男權思想作祟。

Arke:但 Tony係現代人啊!

Iris(娓娓道來):所以我說他是未戒甩原始人意識──三妻四妾可以透過濫交和婚外情去古今通行;潛藏的「閉門一家親」毒血今時今日就很難得到滿足了,於是口頭上佔佔便宜,嚴重患者有機會還付諸行動。其實不只你,我聽過不少麻甩佬曾經對老婆的好姊妹口花花呢。所以,並非 Tony特別喜歡我,而是他特別喜歡這種「出軌」的快感。

Arke(若有所思):原來如此……

Iris:妹妹,你在想什麼?

Arke:個壞鬼 Tony我諗住撇咗佢啦。別介意,以下純粹幻想──如果迷戀一個男人不能自拔,而又明知阻不到他拈花惹草,只要並非親生姊妹,女人可能真有理由成全他食埋自己好姊妹、手帕交,免得他愈玩愈遠,還可以多個「盟友」來一起對抗「外敵」。

Iris(無奈):嗯,一個現象能夠從古到今蔚然成風,總有些所謂「正印」是默許的,大前提要男人很有吸引力或很有錢。

Arke(奸笑):對,豈不盛傳城中富豪的三奶本來是大婆的心腹護士嗎?應該為夾擊二奶吧?都算建立聯合陣線啊!

Iris:不過提提你,你這種想法也是戒唔甩封建遺毒。

作者介紹

Iris和 Arke是希臘神話裡一對孿生姊妹,托生今世成為本欄主持人,為大家解決情場和職場種種難辨錯對的羅生門事件。

Iris:善良正直的 OL,擅長心理測驗和分析。

Arke:敢愛敢恨的辣妹,擅長星座占卦。

撰文: Iris& Arke

鍾意就快D Share啦!