網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月15日 星期四

45日後女神去咗邊?謝安琪崩塌 [壹週刊 - 1336] 女神,謝安琪,M1,



上週在澳門舉行巡迴演唱會的 Kay,著住 tube-top配長裙,成嚿腩肉唧出嚟。

探熱針

45日後女神去咗邊?謝安琪崩塌

能夠以高齡姿態入選高登女神,三十八歲的謝安琪經長時間改良,逐步變靚啲, V面、動漫眼成為女神標記,唔少女星爭住倒模。但女神唔易做,稍有鬆懈,就打回原形。日前,見到謝安琪一身復古打扮遊中環,不過佢突然走樣, V煞面冇咗,下巴鬆泡泡,加埋條高腰褲凸顯下半截混身是肉,娘味勁濃!

女神去咗邊呀?

拍劇出事

為咗頭家,日捱夜捱的謝安琪,要守住女神之位,定時定候就要執一執,務求 V煞樣保持新鮮;加上奶奶做咗美容產品直銷會員, Kay要做生招牌幫手搵生意,身材樣貌,時時刻刻都要保持最佳狀態見人。

後天維修有時限,高到低的過渡期,莫講話當事人頂唔住,旁人一眼亦睇晒!

女神失守!早前謝安琪被指腰圓發福,搞出大肚疑雲,事後她澄清因為拍無綫劇《殭》日夜顛倒,搞到壓力爆煲,要暴食減壓,更要努力減磅;但事隔數月,仍然脹卜卜,冇進展。

9月硬繃繃

個半月前塊面仲硬繃繃,緊到似剝殼雞蛋,冇見一排,突然鬆晒。

之後換一條閃令令短裙跳勁舞,驟眼睇個身形仲有啲似欣宜。

古董包包

雖然肥到俾人當大肚,但女神信心十足十!當日上身著住白色 V領短袖 tee、黑色 tube-top若隱若現的她,下身卻襯條勁蝦人著的高腰牛仔褲,即使有對五吋內踭厚底鞋駁長對腳,依然無補於事。圓碌碌、髀粗粗、躉大大,腰都冇埋!謝安琪仲孭住個同身形唔合比例的 Chanel Vintage羊仔皮背囊,由頭到腳,九唔搭八。

肥!但係天后出動,人馬疊疊!一行人等司機到,見到記者,謝安琪笑晒打招呼。睇真啲!唔只身材有變,連個樣都走埋,化咗淡妝的她,尖下巴唔見咗,塊面啲肉仲鬆泡泡,散晒!

Chanel Vintage背囊是不少 Chanel迷近年追捧的潮袋,但孭喺 Kay身上,就同深圳大媽冇分別,一個字:娘!

側面睇,著高腰貼身牛仔褲的 Kay,由上而下,都係一碌柱。

激罕 Chanel

謝安琪孭住遊中環的 Chanel Vintage背囊,是近年唔少 Chanel粉所追捧的款式。今年四月,香港連卡佛曾經舉辦 Chanel Vintage展,來自美國的 Founder,將世界各地 60至 80年代的 Chanel Vintage系列引入香港,部分更是來自古董店,而且全部貨品只有一件。但要注意, vintage款 Chanel如有損毀,專門店未必受理,提供保養服務。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!