網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月22日 星期日

【區選計數】(不斷更新)最新投票率33.99% 高上屆3.79% :),

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






區選會選舉今日舉行,選舉事務處公佈早上7時半至下午6時半,首11小時的投票率為33.99%,共有1,060,990人已經投票。暫時投票率最高的地區為深水埗,有36.96%,最低則為屯門,只有29.49%。2011年上屆區議會選舉首11小時的投票率為30.2%。

民協候選人馮檢基指,雖然目前當區錄得有史以來最高的投票率,但未必如過去般,高投票率就對泛民有利,因今次對手工聯會陳穎欣的動員攻勢相當厲害,今早所見,不少長者選民都是分批被動員投票,形容建制陣營以「源源不絕嘅人去搵源源不絕嘅票」。

《蘋果》區選專頁,過往投票率比例即刻睇:http://bit.ly/1QWC4Zu

鍾意就快D Share啦!