網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月22日 星期日

第52屆金馬獎:李安選角睇唔上眼 影后嘉欣自爆失威史 :),嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

原來林嘉欣曾經為李安執導嘅電影試鏡,知道落選後唔開心咗一段時間。 next 1/1 pre 林嘉欣話今次得到李安讚賞其演技感到超開心。 next 1/1 pre 覺得無嘢喺台灣,所以林嘉欣想留影后獎座喺台灣。 next 1/1 pre 不過導演就話林嘉欣咁做一定會後悔。 next 1/1 pre ...


原來林嘉欣曾經為李安執導嘅電影試鏡,知道落選後唔開心咗一段時間。

next 1/1 pre

林嘉欣話今次得到李安讚賞其演技感到超開心。

next 1/1 pre

覺得無嘢喺台灣,所以林嘉欣想留影后獎座喺台灣。

next 1/1 pre

不過導演就話林嘉欣咁做一定會後悔。

next 1/1 pre

為咗靚靚出席盛會,事前林嘉欣要戒鹽一段時間,得獎之後林嘉欣就話叫老公買定薯片等佢一齊慶祝。

next 1/1 pre

新鮮出爐嘅金馬影后林嘉欣連走兩場慶功宴,先與李安、侯孝賢、張艾嘉等現身大會惜別酒會,逗留片刻才會合團隊出席賽後派對。

獲李安讚賞

嘉欣於惜別酒會碰上剛完成訪問的李安,兩人熱情擁抱,事後嘉欣自爆曾為李安執導電影試鏡,惟最終落選,令其非常沮喪,心情不好了一陣子,對於如今李安讚其演技,表示看片花時就覺得可能是她得獎,嘉欣對此笑不攏嘴。

不因封后加片酬

嘉欣更指於頒獎禮完畢後,曾叫導演答應她一件事,導演不以為意答應,沒料嘉欣竟表示欲把獎座留在台灣,嘉欣謂:「因為我由台灣去香港拍戲,一切喺香港開始,好似從來冇任何嘢喺台灣,但導演最後叫我收起佢帶返香港,話我會後悔,我覺得時間係會向前,呢個獎係人生好大鼓勵,但都係因為電影揀我行呢條路。」更揚言不會因封后加片酬,認為要遇到好劇本及角色更加難。

好掛住兩個囡囡

對於繼多年前奪「最佳新演員」及「最佳女配角」後,如今再封金馬影后,成為金馬史上獨攬三連貫的第一人,嘉欣笑言是後來才獲悉,但感到相當感恩,問到可有對奪影后獎感驚喜?嘉欣謂:「我當時仲同身邊嘅鈕承澤導演傾緊飲酒話題,非常之放鬆,都冇諗過要上台(兩個囡囡知未?)瞓咗覺,老公就有通電話,我叫定佢買薯片畀我,因為之前要為咗今晚條裙戒鹽(有冇新電影計劃?)傾吓啦,但湊小朋友先,所以我聽日就返去,好掛住佢哋。」

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有近期爆Hit嘅蝦頭,想睇佢點樣亂答啲問題同埋點樣取巧?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!