網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月22日 星期日

莊思敏全裸晒膠布 :),莊思敏,

$(document).ready(function() { ga('set', 'dimension9', 'appledailyhk'); }); var globalvar, g_ngs_loggingData; // ***** START videoplaza AD plugin configuration ***** var videoPlazaCo ...




其他影片:>>






前日在排位賽炒車的莊思敏,前晚將頸腰貼住膠布的全露背相放上網,惜最終仍未能賽到底,她好不忿氣謂:「非常失望,加上有啲嬲,架車其實揸第一個圈返嚟嘅時候,我已經feel到架車有問題,我即刻想整,點知都補救唔到,結果出唔到。明年一定要再落場報番呢個仇。」

反而同樣未能出賽的苟芸慧很樂觀:「呢個係慈善賽,落唔到場都覺得好榮幸。我係一個好lucky女仔,發生乜事都係用好嘅一面去睇,今年賽唔到,明年畀更好一面大家睇。」而蒼井空老師雖然冇份落場,但昨日卻成為男士們的集郵對象,她還在Ig上載短片,大讚現場車手好有型。

撰文:嵐山

鍾意就快D Share啦!