網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月22日 星期日

囂張男喪食大閘蟹見暈 被批腦殘 :),

港男大晒自己一次過吃下36隻大閘蟹的彪炳戰績,還指自己頭暈發冷,引起網民熱議。(互聯網) next 1/1 pre 港男指一行六人一共吃了過百隻大閘蟹,連經理看到都「黑晒面」。(互聯網) next 1/1 pre 該男子又展示多個蟹殼的合照。(互聯網) next 1/1 pre ...


港男大晒自己一次過吃下36隻大閘蟹的彪炳戰績,還指自己頭暈發冷,引起網民熱議。(互聯網)

next 1/1 pre

港男指一行六人一共吃了過百隻大閘蟹,連經理看到都「黑晒面」。(互聯網)

next 1/1 pre

該男子又展示多個蟹殼的合照。(互聯網)

next 1/1 pre

大閘蟹季節到11月已接近尾聲,不少人把握最後機會品嚐大閘蟹味道,金黃的蟹膏、鮮甜的蟹肉,確是滋味無窮!近日一名港男就在網上,大晒自己在中菜廳任食大閘蟹套餐,並一次過吃下36隻大閘蟹的彪炳戰績,還指自己吃到頭暈發冷,惹來網民熱議。

該名港男上周二(17日)晚上到將軍澳一間酒店中菜廳,享用398元任食大閘蟹套餐,他用上「報仇式」方法,足足吃了36隻大閘蟹,數量遠多於去年吃下19隻的舊紀錄。不過他明言只吃蟹膏,吃到最後,卻覺得頭暈又發冷,更爆粗指摘是由於蟹有毒。

該男子其後更晒出與60個蟹殼的合照,補充指一行六人一共吃了過百隻大閘蟹,除了經理「黑晒面」,他也因吃得過多而寒涼到面青口唇白,覺得「好好笑」。有網民看完後,狠批港男只吃蟹膏不吃肉,非常浪費,而蟹本身極寒涼,他還拼命鯨吞,事後反怪責蟹有毒,真是「跟鄭智一樣鄭智」,貪小便宜又腦殘。另有網民指他任職模特兒,斥其空有長相卻無品。

網民有話說

Fung Kwok Ho:明天A1: 好爸爸/孝順仔狂刷36大閘蟹爆血管亡

Jonathan Chiu:食蟹食到佢咁鄭智真係好少見。

Kitty Cheung:靚仔都冇用,咁冇品

Siu Mei Lau:因住連命出埋,呢啲叫做貪心

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!