網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月27日 星期五

任達華台灣畀狗咬:見到3個牙洞! __,任達華,

任達華認真黑仔,居然畀狗咬! next 1/1 pre 就係呢隻狗仔咬傷任達華。 next 1/1 pre 嘩,見到都覺得痛呀! next 1/1 pre 任達華畀狗咬完之後,就自己行到醫院求診。 next 1/1 pre 任達華話愛護小動物,唔會追究。 next 1 ...


任達華認真黑仔,居然畀狗咬!

next 1/1 pre

就係呢隻狗仔咬傷任達華。

next 1/1 pre

嘩,見到都覺得痛呀!

next 1/1 pre

任達華畀狗咬完之後,就自己行到醫院求診。

next 1/1 pre

任達華話愛護小動物,唔會追究。

next 1/1 pre

近日本港發生藏獒咬人事件震撼全城,想不到身在台灣拍戲的任達華亦受同類的「無妄之災」!

據悉,他日前趁拍戲空檔於附近跑步,想不到遇上一隻黑色唐犬向他衝來,不由分說狂咬。雖然隨即「成地血」,但任達華仍能保持冷靜,自行找自來水清洗傷口,再通知狗主自己受傷經過:「佢主人唔知出咗事,我同佢講完就自行到醫院求診,打咗支針同包紥傷口,呢個時候清楚見到3個牙洞。(打算追究?)唔喇,我好愛護小動物嘅,今日有人話我虐鼠,查實我好尊重生命,呢次絕對係一個誤會,真係好無奈。」他又表示明天將轉飛馬來西亞,夥拍惠英紅「談情說愛」,開拍另一部新電影。



鍾意就快D Share啦!