網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月27日 星期五

一個人的浪漫?車尾箱變飯枱開餐 __,

穿短褲的男子在車尾箱自設私人飯堂,坐在車尾「開餐」。(fb「小心駕駛(討論別人駕駛態度)群組」/設計圖片)next1/1pre貼文一出引近2000網民讚好,更有人反建議用車尾尾翼當飯枱。(fb「小心駕駛(討論別人駕駛態度)群組」)next1/1pre香港地少人多,乜都關土地問題事。有車主就「動動腦筋」將私家車車尾變身為「飯枱」,被網民大讚創意十足。不過亦有人指,將一部「身價」達數十萬元的車變身為流 ...


穿短褲的男子在車尾箱自設私人飯堂,坐在車尾「開餐」。(fb「小心駕駛(討論別人駕駛態度)群組」/設計圖片)

next 1/1 pre

貼文一出引近2000網民讚好,更有人反建議用車尾尾翼當飯枱。(fb「小心駕駛(討論別人駕駛態度)群組」)

next 1/1 pre

香港地少人多,乜都關土地問題事。有車主就「動動腦筋」將私家車車尾變身為「飯枱」,被網民大讚創意十足。不過亦有人指,將一部「身價」達數十萬元的車變身為流動飯枱,笑言可能是最昂貴的私家飯枱。

有網民在facebook「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」群組貼上一張相片,當中一名穿短褲的男子打開車尾箱自設有蓋私人飯堂,坐在車尾愉快地「開餐」,惹來不少網民熱議。有網民指,午飯時間泊車易被抄牌,司機可以「邊食邊看車」;亦有人反建議可利用車尾尾翼當飯枱,同樣有效。

雖然一架全新私家車動輒要數十萬元,做飯枱可能貴了一點,不過網民認為香港土地問題嚴重,即使花數十萬元,亦比買一間劏房便宜,如果能在車上加裝馬桶,生活所需都搞掂晒,就連租樓的錢也可省回。

網民有話說:

Michael Lui: 車頭可以裝多個馬桶喎...生活所需仲唔乜都搞掂晒

Jeff Lam : 防止泊底(低)架車食飯被抄

Marco Wong: 傻啦 你估佢個便當平丫,香港地食外賣都40~50蚊

Gobe Cheng 好正,感覺到佢好享受。

Howard Law: 呢d叫曬(晒)命,坐張咁貴既(嘅)枱食飯,唔係人人得

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!