網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月27日 星期五

Momotaro:別煩囂跳入Momotaro 嘉桓瀛歎Fusion菜 __,

陳嘉桓喺Momotaro唔單止瀛歎Fusion菜,仲要輕鬆愉快咁學埋調酒,唔使佢講出口,都知佢遠離咗煩囂啦!next1/1pre貪玩嘅Rose親自落場作客打碟。next1/1pre過足癮嘅佢,展露勁滿足嘅笑容。next1/1preRose向靚仔調酒師SebastianRoberts請教調酒秘技。next1/1pre佢哋兩個嘅表情,名副其實展現咗寓工作於娛樂嘅精神。next1/1pre陳嘉桓覺得Mo ...


陳嘉桓喺Momotaro唔單止瀛歎Fusion菜,仲要輕鬆愉快咁學埋調酒,唔使佢講出口,都知佢遠離咗煩囂next1/1pre貪玩嘅Rose親自落場作客打碟。next1/1pre過足癮嘅佢,展露勁滿足嘅笑容。next1/1preRose向靚仔調酒師SebastianRoberts請教調酒秘技。next1/1pre佢哋兩個嘅表情,名副其實展現咗寓工作於娛樂嘅精神。next1/1pre陳嘉桓覺得Mo ...


陳嘉桓喺Momotaro唔單止瀛歎Fusion菜,仲要輕鬆愉快咁學埋調酒,唔使佢講出口,都知佢遠離咗煩囂

next 1/1 pre

貪玩嘅Rose親自落場作客打碟。

next 1/1 pre

過足癮嘅佢,展露勁滿足嘅笑容。

next 1/1 pre

Rose向靚仔調酒師Sebastian Roberts請教調酒秘技。

next 1/1 pre

佢哋兩個嘅表情,名副其實展現咗寓工作於娛樂嘅精神。

next 1/1 pre

陳嘉桓覺得Momotaro嘅特色飲品,令佢回味無窮。

next 1/1 pre

嘩!咁好身手嘅!

next 1/1 pre

Sebastian Roberts真係做嘢時個樣好認真,務求將佢嘅真心同實力傳達給品酒客。

next 1/1 pre

巨型和服女子壁畫係Momotaro嘅特色設計之一,陳嘉桓當然第一時間合照留念啦。

next 1/1 pre

陳嘉桓相當喜歡餐廳內的開揚露天座位,因為可以感受無拘無束嘅暢飲情懷。

next 1/1 pre

廚師團隊,左起:Leo、Hei、名廚青山征晃、Shota、Fai

next 1/1 pre

Momo Sashimi Platter $788/12件-青山征晃師傅的推介,精選拖羅、鯛魚、三文魚、油甘魚、牡丹蝦、帶子等新鮮刺身炮製,味道媲美日本名店的出品。

next 1/1 pre

Momo Dragon Maki $150-平凡的加州手卷經過悉心創作後,成為一道以龍作為主題的特色卷物,配搭鰻魚、甜蝦與薄切牛油果,可謂老幼咸宜。

next 1/1 pre

Fresh Sashimi Tartar with Caviar $180起-刺身他他也是必試菜式,有甜蝦、 拖羅、油甘魚或三文 魚4種配搭, 伴魚子醬同時帶來鮮甜鹹香滋味。

next 1/1 pre

Miso Marinated Foie Gras with Seared Japanese Wagyu Beef in Sweet Soy $348-集合了鵝肝與和牛兩款高級食材,鵝肝用味噌醬煎香,和牛則用甜豉油調味,洋溢着濃厚的和風滋味。

next 1/1 pre

Yama Momotaro $120-雞尾酒以不同的國家名稱命名,這杯用清酒、紅莓、柑橘和桃調成的日式特飲更是招牌作,果香叫人回味。

next 1/1 pre

The Settler(USA) $110-採用美國的Bourbon威士忌、從南美樹皮提煉而成的Angostura Bitters及糖水調成,帶來濃厚的美式風格,佐以爆谷令口感更豐富。

next 1/1 pre

Momotaro地址、電話及營業時間。

next 1/1 pre

對日本潮流文化相當喜愛的陳嘉桓(Rose),向來對日本菜式情有獨鍾,得悉中環區開設全新的型格日本Fusion餐廳「Momotaro」後,第一時間前往「朝聖」!走進餐廳,Rose已被一股神秘感吸引,她大讚餐廳入口隱蔽兼具私隱度,有一種尋寶的感覺,好像從一個煩囂都巿慢慢走進一個世外桃源一樣!

特調雞尾酒 回味無窮

Rose表示十分喜歡餐廳的優雅設計,尤其對餐廳內的長形Bar枱讚不絕口:「一入餐廳就畀呢個長長嘅Bar枱吸引住,因為佔地好大,效果好震撼,而水吧內有好多唔同特色嘅酒,當中有好多係嚟自日本嘅威士忌,識飲梗係飲日本頂級品牌嘅威士忌」而最令她垂涎的莫過於菲律賓及英國混血靚仔調酒師Sebastian Roberts親手調校出來的特色飲品「Yama Momotaro」和「Such A Smash」,品嘗過後令她回味無窮,她說:「Yama Momotaro雞尾酒係由日本清酒、紅莓、柑橘同桃調校而成,充滿果香,好啱我口味!而Such A Smash就加入咗紫蘇葉元素,令飲品充滿濃郁嘅清香。」

世外桃源 遠離煩囂

有靚酒當然要配合靚景,陳嘉桓相當喜歡餐廳內的開揚露天座位,令她感受到無拘無束的暢飲情懷,她說:「約埋三五知己喺一個咁開揚舒適嘅地方,飲住一杯啱自己口味嘅雞尾酒,真係有一種遠離煩囂嘅感覺。」除了品嘗美酒,Rose更走進水吧向靚仔調酒師Sebastian Roberts請教調酒秘技,手持調酒搖杯的她有板有眼,更被Sebastian Roberts大讚有水準!適逢當日有駐場DJ打碟助陣,愛玩的Rose亦親自落場作客打碟過足癮。

殿堂團隊 頂級食材

Rose對日本美食如刺身、壽司等都十分喜愛,而「Momotaro」對所有食材均十分講究,食材每天新鮮運到,確保食物質素達至頂級,餐廳更重金禮聘曾在洛杉磯的米芝蓮1星級餐廳Asanebo Restaurant任職的日本殿堂級師傅青山征晃坐鎮,率領一班分量級廚師團隊Leo、Hei、Shota和Fai合作炮製頂級日本菜,為顧客提供一級美食。識飲識食識享受的Rose感受過「Momotaro」的吃喝玩樂新體驗後,直呼「Momotaro」Ichiban(好棒)呢!

西式和食「味」之極致

餐廳在裝修方面費盡心思,而菜式也極具水準,單是由加州洛杉磯米芝蓮1星級餐廳Asanebo Restaurant的主廚青山征晃師傅主理這一點已是信心保證。首選推介有Momo Sashimi Platter,嚴選時令拖羅、鯛魚、三文魚及帶子多款刺身製作,味道鮮甜可口,別致賣相盡顯師傅刀功。而和牛配鵝肝這道菜融合了日式與西式風格,鵝肝香口,和牛入口即融,肉汁豐富,值得回味。再來杯以清酒、紅莓、柑橘和桃調成的Yama Momotaro雞尾酒,果味馥郁充滿整個口腔!

餐廳名稱:Momotaro

地  址:中環威靈頓街198號UG層

電  話:2865 0005

營業時間:(每日)中午12:00 - 15:00 晚上18:00 - 01:00

鍾意就快D Share啦!