掃呢頁CODE去手機

2015年12月24日 星期四

搞笑過女婿 王祖藍捧外父做接班人 [壹週刊 - 1346] 祖藍,M1,王祖藍

兜巴摑李亞男爸爸交足戲,呢一幕兜巴摑祖藍,全程忍到笑,臨尾仲爆肚,果然潛質高。娛樂偵訊搞笑過女婿 王祖藍捧外父做接班人有橋有諗頭的王祖藍,知人善任,成功幫了不少藝人上位,有指過檔邵氏開埋經理人部門的他,會將小巨肺林欣彤收歸旗下外,分分鐘捧埋自己外父。在內地狂賺人仔的王祖藍,睇中外父轉數快,於是翁婿拍住做真人騷,搞笑外父隨即在內地跑出,再下一城孖住拍網劇,繼續俾位上,有眼光的王祖藍銳意捧外父做接班人 ...


兜巴摑

李亞男爸爸交足戲,呢一幕兜巴摑祖藍,全程忍到笑,臨尾仲爆肚,果然潛質高。

娛樂偵訊

搞笑過女婿 王祖藍捧外父做接班人

有橋有諗頭的王祖藍,知人善任,成功幫了不少藝人上位,有指過檔邵氏開埋經理人部門的他,會將小巨肺林欣彤收歸旗下外,分分鐘捧埋自己外父。在內地狂賺人仔的王祖藍,睇中外父轉數快,於是翁婿拍住做真人騷,搞笑外父隨即在內地跑出,再下一城孖住拍網劇,繼續俾位上,有眼光的王祖藍銳意捧外父做接班人。

老新人價六位數

王祖藍拉埋外父(李群力)、外母(朱如翠)為江蘇衞視拍真人騷《女婿上門了》,意外發掘出外父潛藏的搞笑本能,更在內地爆發人氣,連同祖藍兩公婆合作的網劇《餓了別叫媽之走火入模》,廣告商亦點名要李亞男父母客串,食住人氣在劇中亮相幾分鐘,輕易袋到六位數字。

臨老入行,王祖藍外父發揮小宇宙。上週五(十二月十八日),祖藍兩公婆加埋外父外母,一家四口於西貢開工,主題是惡搞《匆匆那年》 MV;只見著住皮褸戴黑超,看來有點像高大版羅莽的外父,唔使女婿指導,一埋位,自動波搵位搞笑。

第一場戲要掌摑女婿,外父入鏡前先吸啖大氣紓緩緊張情緒,之後行埋祖藍兩公婆身邊,一手掃走枱上食物,跟住就兜巴星祖藍,臨尾再嚟爆肚動作,兩 take收貨,對比處男作真人騷《女婿上門了》,今次的表現簡直可以攞飛躍進步獎。

為李亞男拍劇

外父夠放,有小鳳姐氣質的外母一樣玩得!兩老陪祖藍癲,一家四口拍劇,賺人仔輕輕鬆鬆。

其實李亞男父母願意粉墨登場,主要目的是想借此機會,爭取和女兒見面。近年李亞男經常跟隨祖藍北上搵銀,兩老想見個女,幾乎要度期。「我哋想有多啲時間見到個女,拍嘢當家庭樂,當佢哋帶住我哋去玩!」王祖藍的外母說。

拍住搞笑女婿開工,外父外母都話冇壓力。「佢唔會俾我哋壓力,唔使睇劇本,祖藍叫我哋喊就喊,笑就笑。但有時一睇到佢,就忍唔住笑, NG多啲!」

祖藍外父在處男作《女婿上門了》成為焦點,內地有人氣。

發爛鬧個女,李爸爸演得七情上面。

呢一集祖藍同老婆惡搞《匆匆那年》 MV(右圖)!單車載美人,查實係長腿亞男踏地走,拍完大腿痛到嘔。

捧邊個紅邊個

王祖藍從不獨食,過往曾帶挈過唔少藝人成功跑出,絕對有點石成金的本事。

癲埋一份

似高大版羅莽嘅外父,第一次拍劇就咁放!真係邊夠佢一家玩。

有小鳳姐氣質嘅外母,雖不及老公生鬼,但帶點生硬演技反而係笑位。

李亞男媽咪話接拍網劇最大目的,係可以借工作見女,順便賺人仔。

蔣志光

被王祖藍誠意打動,去年在《老表,你好 hea!》中再開金口翻唱首本金曲《相逢何必曾相識》,被網民一夜洗版,蔣志光更因此奪得去年台慶頒獎禮「最佳男配角」。

王菀之

Ivana的搞笑潛能也是由祖藍率先發掘,在《老表,你好嘢!》中,她撕破過往的斯文形象,放膽演出浮誇角色,成功入屋。

張繼聰

在《老表 1》打出名堂後,祖藍安排他在《老表 2》除衫騷肌猜枚,助他攀向大台男一位置。

陳嘉佳

在《老表,你好嘢!》,肥妹「細細粒」一鳴驚人,從此由幕後正式轉到幕前,以可愛肥妹的形象連環接劇,更被網民封做高登女神。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!