掃呢頁CODE去手機

2015年12月24日 星期四

鄧健泓搵靠山 厚顏翻兜陳志雲 [壹週刊 - 1346] 志雲,鄧健泓,M1,陳志雲

娛樂偵訊鄧健泓搵靠山 厚顏翻兜陳志雲無綫前總經理陳志雲與前助手叢培崑秘撈收受利益案,上週五(18/12)宣判,陳志雲獲輕判罰款八萬四千元。官司擾攘五年,跟他一度疏遠的鄧健泓劃清界線,直至判刑當日,卻離奇現身法院。原來無寶不落的鄧健泓將約滿無綫,並打算轉做製作人,所以現實的他更翻兜在商台做高層的陳志雲!離奇撐場拖了五年的官司終於宣判,陳志雲出庭當日除了親密戰友王喜,還有數十名親友及支持者到庭聲援,包 ...


娛樂偵訊

鄧健泓搵靠山 厚顏翻兜陳志雲

無綫前總經理陳志雲與前助手叢培崑秘撈收受利益案,上週五( 18/12)宣判,陳志雲獲輕判罰款八萬四千元。官司擾攘五年,跟他一度疏遠的鄧健泓劃清界線,直至判刑當日,卻離奇現身法院。原來無寶不落的鄧健泓將約滿無綫,並打算轉做製作人,所以現實的他更翻兜在商台做高層的陳志雲!

離奇撐場

拖了五年的官司終於宣判,陳志雲出庭當日除了親密戰友王喜,還有數十名親友及支持者到庭聲援,包括商台副主席俞琤、林以諾牧師及與他疏遠多時的鄧健泓。見到現實鄧健泓出現,大家都感到詫異;而忽然蒲頭的鄧健泓沒有幫手護駕,只是掛住接受訪問。

「五年來,陳生打咗四十堂官司,都未見過 Patrick(鄧健泓)出現;今次突然咁熱心,大家都覺得好奇怪。出庭前一晚,佢打俾陳生,問大家會喺邊度集合,第二朝佢有去香格里拉酒店 join食早餐,不過冇乜人理佢。」知情人說。

王喜:佢以前有更重要嘅事

左二起:王喜、馬時亨和林以諾一直很支持陳志雲,對於鄧健泓(右二)今次才撐場,王喜以短訊回應謂他過往可能有更重要的事才未能現身。

王喜和「愛將」梁泰來沿途為陳志雲開路,但當時鄧健泓就墮後。

教路宣傳

厚顏翻兜陳志雲,因為鄧健泓要鋪路做製作人。其實自陳志雲離開無綫後,原是「迷雲黨」的他一直被大台投閒置散,月前他為女友石詠莉籌劃出發燒靚聲碟,見反應不俗,加上即將約滿無綫,鄧健泓決心放手一搏,自立門戶。

鄧健泓有事鍾無艷,陳志雲依然大方任「用」,八月石詠莉出碟,亦有幫手度宣傳策略。當時陳志雲公開講:「呢排宣傳成日見,佢(指鄧健泓)同石詠莉仲嚟過我屋企食飯,又喺我屋企 sell我啲朋友,買佢女朋友隻新碟,我啲朋友都有同佢落咗好多 order。」

當初陳志雲出事,身邊愛將第一時間閃開避嫌,人情冷暖。

「 Patrick同崔建邦可以返去無綫,都係陳生幫手嘅,出事後,佢兩個都冇乜點理陳生,令佢好傷心。呢幾年大時大節 Patrick會搵佢,講吓新年快樂咁囉!陳生亦唔記仇,幫得就幫,所以連俞琤都話陳生係當今世上,極少數在生而能夠俾咁多人稱讚嘅人!」知情者說。

陳志雲不記舊惡,今年八月鄧健泓女友石詠莉出碟,他更做幕後軍師,教路做宣傳。

07年鄧健泓在陳志雲搭路下重返無綫,對他照顧有加,但自陳志雲官司纏身後,二人關係一度疏離。

「我都要食飯」

本刊致電鄧健泓,他承認將全職做製作人,亦坦言陳志雲給他不少幫助。

壹:壹週刊 鄧:鄧健泓

壹:點解會去法庭?

鄧:因為係比較重要嘅關口,佢係我恩師,我好想去現場支持佢。

壹:之前從冇見你去法庭撐佢?

鄧:支持有好多種,之前我深信係一件好簡單嘅案件,我深信會冇事。但上次已經係罪成同判刑,係關鍵時間,作為朋友一定要支持。

壹:近年同陳志雲見得密唔密?

鄧:都密㗎……有記者問我哋係咪因呢單官司割席,從來冇!割席係你哋講咋,我從來冇!咁多年來,我哋有 keep住來往、食飯,我一直喺佢隔籬,感情一向都好。

壹:轉做製作有問過陳志雲意見?

鄧:呢點就冇,搞製作公司係自己想做嘅嘢,一直做緊,但宣傳方面係有問佢。

壹:有冇傾吓未來方向?

鄧:未來路向我都好清楚,除咗幫我女友做碟,仲會做舞台劇同製作音樂。我不停幫人寫歌,最近幫陳敏之寫咗兩隻,又幫一位台灣天后寫咗一份歌詞,我都要食飯。

迷雲黨四散,崔建邦自稱早已與陳志雲冰釋前嫌。

為女友石詠莉製作唱片反應好,增強鄧健泓離巢外闖信心,搵錢預備迎娶她。

陳敏之邀請鄧健泓為她作曲,非常支持他轉做幕後。

怪人

鄧健泓性格偏執充滿負能量,行事作風令人費解,入行以來,除了陳志雲無限支持外,圈中朋友一直不多。

推劇被罰

今年 5月,無綫安排鄧健泓跟舊愛龔嘉欣在新劇《潮流教主》搞三角戀,他一口拒絕,結果被公司「加監」延長合約三個月。

寸錯莫華倫

09年,節目《正識第一》其中一集請了莫華倫做嘉賓,主持鄧健泓得意忘形,話有嘢考對方,即場被莫華倫拋窒:「你唔係考我男低音呀?」當場𤓓爆。

叫陳總 Honey

07年是有陳總錫住的豐收年,鄧健泓接受電台訪問,被問到用什麼食物形容身邊人時說:「陳志雲是 honey。」又踩死敵崔建邦是「味精」,至於放棄他的舊老細黃柏高則是「苦瓜」。

女友自插

99年入無綫做兒童節目《閃電傳真機》,即暗撻拍檔蓋世寶,二人發展地下情一年多,有傳女方發現男友偷食,於是對住他刀插大髀,搞到入醫院。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!