掃呢頁CODE去手機

2016年1月6日 星期三

拍大陸真人騷出事 沒收電話封消息 詩雅墮冰河昏迷 2日 [FACE - 450] __,詩雅,中國,大陸,MF,

衞詩雅要到海拔3千米的四川四姑娘山錄真人騷,仲要逗留1個月,真係辛苦過拍戲!(網上圖片)封面拍大陸真人騷出事 沒收電話封消息 詩雅墮冰河昏迷2日近年愈來愈多藝人北上做真人騷賺人仔,王祖藍連續3季拍《奔跑吧兄弟》,成功殺入內地市場;連天后級的楊千嬅同G.E.M.,年初亦參加深圳衞視的《極速前進》,有錢齊齊搵!真人騷酬勞高,但危險性亦比拍劇高。千嬅曾經因鬥牛整親腰骨,今次則輪到首度拍強國真人騷的衞詩雅 ...


衞詩雅要到海拔 3千米的四川四姑娘山錄真人騷,仲要逗留 1個月,真係辛苦過拍戲!(網上圖片)

封面

拍大陸真人騷出事 沒收電話封消息 詩雅墮冰河昏迷 2日

近年愈來愈多藝人北上做真人騷賺人仔,王祖藍連續 3季拍《奔跑吧兄弟》,成功殺入內地市場;連天后級的楊千嬅同 G.E.M.,年初亦參加深圳衞視的《極速前進》,有錢齊齊搵!

真人騷酬勞高,但危險性亦比拍劇高。千嬅曾經因鬥牛整親腰骨,今次則輪到首度拍強國真人騷的衞詩雅。月前去四川錄影綜藝節目《怒放霸王花》, 31歲詩雅要在零下十幾度野外求生,上週更不幸失足跌落極凍的冰河中,昏迷了 2日。

人生路不熟,被劇組沒收電話,隔絕參加者同外界聯絡,詩雅為賺人仔真係搵命搏!

衞詩雅上年接拍四川衞視真人騷《怒放霸王花》,與另外 15位來自中國各地的女藝人或運動員比賽。 16名成員以兩人為一組,要在四川的四姑娘山雙橋溝景區野外求生,亦要互相追捕,過程非常體力化。

除咗野外求生,詩雅又要拍宣傳片同接受訪問,極少休息時間。(網上圖片)

網上圖片

劇組沒收電話,今詩雅出事後不能即時與家人聯絡。(網上圖片)

海拔 3千高雪山拍攝

四姑娘山海拔高達 3千幾米,氣溫低至零下十幾度, 12月經常有大風雪,絕對唔係一般節目咁輕鬆!劇組為免內容外洩,每當錄影時會沒收所有通訊設備,只有放假才會歸還電話,不過山區訊號極差,即使有電話都未必收到。

近日劇組傳出有一位香港藝人於錄影時出事,在冰天雪地的山區追逐期間,失足跌落結冰的河水中,即時暈倒送院,更昏迷了足足兩日!本刊翻查該節目的官方微博,發現 16位女仔只有詩雅來自香港。

跳河玩命

詩雅同其他隊員要喺溪澗中追逐,當日出事就係因失足墮冰河以致昏迷!(網上圖片)

零下 18度 四川雪山

出事的冰河上面鋪了雪,又跣又滑,好易出意外!(網上圖片)

出事前,詩雅仍有心情堆雪人。(網上圖片)

抵達四姑娘山初期,詩雅一度患上高山症,要飲「紅景天」(小圖)補充體力。(網上圖片)

網上圖片

「劇組唔會供應食物」

詩雅上月中到四川入組,每隔幾日都會上 fb報平安,聖誕及元旦當日亦有 po相,但自 1月 1日下午開始便再冇更新。

其實出事前詩雅曾做 facebook live,話到步初期曾患上高山症,她說︰「每日要飲一種叫『紅景天』嘅飲品,好在適應咗,不過跑步跑 1、 2分鐘已經會氣喘,真係會缺氧!」零下十幾度的低溫亦令詩雅拍攝中途病倒,「我每日着五件衫,玩遊戲時着四條褲,凍到手指腳趾都冇感覺,暖包又用晒,𠵱家都病緊!而且要自己搵嘢食,劇組唔會供應食物!」

現場經常有大風雪,連樹木都凍到結冰!(網上圖片)

雖然氣溫低至零下十幾度,但詩雅(紅圈)同其他參賽者玩遊戲時只可以着「速乾衣」同薄外套方便行動。(網上圖片)

疑踩中冰薄冰

據知,詩雅出事時,正與其他組追逐混戰中,現場環境除了樹林,仲有結了薄冰的河流,詩雅都話好危險,「有時會有雪鋪喺河面,如果我哋以為係雪地踩咗上去,就會跌入河!」估計詩雅就是因為踩中薄冰而跌落冰河。

據知詩雅在元旦當日失足墮河,隨即送往附近的醫院,劇組為免引起恐慌,對外封鎖消息。《 FACE》多次聯絡詩雅都不果;而英皇方面,至截稿前都未有回應。

其實《怒》拍攝期間已經多次發生意外,唔少成員為了躲避其他組的追捕而受傷,亦有人情緒崩潰爆喊,節目更一度被迫停止錄影,令開播日期不斷延後。要冰天雪地下求生 1個月,邊個話人仔易搵㗎?

詩雅在拍攝時需要自行搵食物同水源,甚至要捕獵野生牦牛做晚餐。(網上圖片)

早前被影到與 6呎型男拍拖,詩雅亦唔介意公開戀情。《蘋果日報》圖片

雖然拍攝環境非常危險,但詩雅仍經常讚當地風景靚絕。(網上圖片)

博過成家班

《怒放霸王花》有 16位女藝員參加,全程在環境惡劣的四川四姑娘山拍攝,期間唔少成員跌傷擦傷,幾乎每日都有意外發生,令拍攝進度受阻,節目更要押後播出!

唔少隊員受傷,亦有人受唔住壓力爆喊!(網上圖片)

節目由四川衞視製作, 16名藝員要在野外求生兼互相追捕比賽。

這些機會......

出道多年的衞詩雅,拍過唔少電影及廣告,可惜始終未能彈起。今次接拍內地真人騷,有機學陳偉霆可以在強國爆紅喎!

'01

學生時期的詩雅,曾兼職做 model。

'10

與陳偉霆拍電影《前度》,有大露背肉搏場面。

'15

在黃曉明(右)主演的電影《暴瘋語》中,飾演精神病人。

'15

新戲《暗色天堂》,與林嘉欣、張學友合作。

玩命真人騷

網上圖片

拍強國真人騷酬勞可觀,但唔好彩的話,分分鐘搞到周身傷手尾長,醫藥費都唔少㗎!

李彩華

13年參加《星跳水立方》, Rain在三米板失手撻落水,當場痛哭! Rain又練到雙腳又紅又瘀,最後拒絕參加復活賽。

網上圖片

網上圖片

網上圖片

蔡卓妍

13年接拍內地節目《中國星跳躍》,阿 Sa比賽時失手,傷及腰部舊患,有腰椎移位風險,但阿 Sa堅決唔退賽,最後四強止步。

楊千嬅

今年同老公丁子高接拍《極速前進》第二季,其中西班牙一站被鬥牛撞飛再高空撻落地,腰部受傷,要即刻去醫院照 X光。

電視畫面

電視畫面

曾寶儀

同樣是《極速前進》,曾寶儀在土耳其站跌落 1米深污水池,令盆骨腔發炎,需開刀割除膿瘡,休息 2個月。

網上圖片

網上圖片

採訪、撰文:娛樂組


鍾意就快D Share啦!