掃呢頁CODE去手機

2016年1月6日 星期三

Joey醉爆上台又喊又跪 阿Sa笑爆肚 __,阿Sa,容袓兒,Joey,蔡卓妍,

■祖兒(中)前晚醉爆舞台,攬着Sa嬌又喊又笑。前晚阿嬌被男dancer托起做側手翻時,似失手令阿嬌的帽擦過地下,幸好不是頭落地,有驚無險;另容祖兒和農夫擔任嘉賓,面紅紅似飲了酒的祖兒說:「我冇醉!」阿Sa笑爆肚:「笑死我啦!你究竟飲咗幾多?」祖兒表現勁high唱到跪地,還攬着Sa嬌不停喊,三女擺出龍虎豹甫士,祖兒說:「多謝你哋將我帶返去16歲,我都係咁喊,我同你哋一齊經歷過順境逆境,今日見證在場有 ...


■祖兒(中)前晚醉爆舞台,攬着Sa嬌又喊又笑。前晚阿嬌被男dancer托起做側手翻時,似失手令阿嬌的帽擦過地下,幸好不是頭落地,有驚無險;另容祖兒和農夫擔任嘉賓,面紅紅似飲了酒的祖兒說:「我冇醉!」阿Sa笑爆肚:「笑死我你究竟飲咗幾多?」祖兒表現勁high唱到跪地,還攬着Sa嬌不停喊,三女擺出龍虎豹甫士,祖兒說:「多謝你哋將我帶返去16歲,我都係咁喊,我同你哋一齊經歷過順境逆境,今日見證在場有 ...




其他影片:>>






前晚阿嬌被男dancer托起做側手翻時,似失手令阿嬌的帽擦過地下,幸好不是頭落地,有驚無險;另容祖兒和農夫擔任嘉賓,面紅紅似飲了酒的祖兒說:「我冇醉!」阿Sa笑爆肚:「笑死我你究竟飲咗幾多?」祖兒表現勁high唱到跪地,還攬着Sa嬌不停喊,三女擺出龍虎豹甫士,祖兒說:「多謝你哋將我帶返去16歲,我都係咁喊,我同你哋一齊經歷過順境逆境,今日見證在場有咁多人錫你哋,我好開心!」

祖兒:有人追正常

昨日祖兒到中環出席演唱會DVD祝捷會,承認前晚在Twins騷上有飲少少酒,但強調沒有醉,問到阿Sa是否有追求者?祖兒說:「我覺得有人追係正常,楊生有介紹西裝男我識,但我印象模糊唔記得,我代大家八卦吓。」

採訪:馬建華

攝影:陳志嵐


鍾意就快D Share啦!