網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月6日 星期三

嘉穎逼婚】陳凱琳父落閘︰我蝕本㗎 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

46歲鄭嘉穎和24歲陳凱琳的父女戀打得火熱,為箍實家族資產15億的有米女友,鄭嘉穎不但一改唔認女友作風,更心急逼婚,向陳凱琳狂施壓。但另一方面,陳凱琳的父母嫌「未來女婿」年紀大又唔夠班,兩夫婦齊齊落閘,向寶貝女閃婚sayno!對於「未來女婿」鄭嘉穎催婚,陳凱琳父親的態度是反對,完全冇得傾,畢竟嘉穎都四十六歲,只係同自己爹哋差幾年。想做15億駙馬,鄭嘉穎冇咁易!壹:壹週刊 父:陳凱琳父親壹:贊成Gr ...




46歲鄭嘉穎和24歲陳凱琳的父女戀打得火熱,為箍實家族資產15億的有米女友,鄭嘉穎不但一改唔認女友作風,更心急逼婚,向陳凱琳狂施壓。但另一方面,陳凱琳的父母嫌「未來女婿」年紀大又唔夠班,兩夫婦齊齊落閘,向寶貝女閃婚say no !

對於「未來女婿」鄭嘉穎催婚,陳凱琳父親的態度是反對,完全冇得傾,畢竟嘉穎都四十六歲,只係同自己爹哋差幾年。想做15億駙馬,鄭嘉穎冇咁易!

壹:壹週刊 父:陳凱琳父親

壹:贊成Grace閃婚嗎?

父:唔會,點會咁快閃婚呀!

壹:有冇見過嘉穎?

父:未見過。

壹:若果真係閃婚,你會介意?

父:唔會,佢(陳凱琳)一定俾我見咗先嘅。

壹:如果嘉穎真係做你女婿……

父(搶答):嘩,呢個十畫都未有一撇喎!我個女都未同我介紹,我都未見過佢。

壹:如果真係做你女婿,鍾唔鍾意呀?

父:唔可以咁早落一個結論,對大家都唔公平,所以我唔會咁快答。

壹:會否想同嘉穎快點見面?

父(猶豫):我又唔急嘅。

壹:佢哋已經發展得好穩定!

父(落閘):我個女好後生,事業剛剛起步,邊有咁快,我蝕本㗎咁樣!

鍾意就快D Share啦!