網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月6日 星期三

怕畀王晶叮走 鍾采羲搣肥膏追擊文凱玲 __,文凱玲,鍾采羲,王晶,

鍾采羲、唐紫睿、林莉嫻齊齊自我增值,防止被叮走呀!next1/1pre人係要不斷進步先得!next1/1pre鍾采羲曾經被寸「肥到撐爆螢光幕」。next1/1pre最重試過肥到58公斤,結果被下令極速減磅!next1/1pre依家fit到漏呀。next1/1pre唐紫睿就秘密練拳轉型做「打女」。next1/1pre林莉嫻拜師學戲同唱歌。next1/1pre文凱玲被力捧,先後喺兩套電影度做主角。ne ...


鍾采羲、唐紫睿、林莉嫻齊齊自我增值,防止被叮走呀!

next 1/1 pre

人係要不斷進步先得!

next 1/1 pre

鍾采羲曾經被寸「肥到撐爆螢光幕」。

next 1/1 pre

最重試過肥到58公斤,結果被下令極速減磅!

next 1/1 pre

依家fit到漏呀。

next 1/1 pre

唐紫睿就秘密練拳轉型做「打女」。

next 1/1 pre

林莉嫻拜師學戲同唱歌。

next 1/1 pre

文凱玲被力捧,先後喺兩套電影度做主角。

next 1/1 pre

導演王晶近年炮製不少大製作,例如賀歲片《賭城風雲》、《賭城風雲II》等,統統於中、港兩地的票房錄得好成績。新一年來臨,王晶乘勢推出新片《賭城風雲Ⅲ》與《鴨王2》等,以往提拔不少「晶女郎」的他,最近又開始着手發掘影壇新血,一眾旗下藝人鍾采羲(Iris)、唐紫睿(Hazel)、林莉嫻(Leslie)紛紛擔心被「叮」出局,見先後於電影《唐伯虎衝上雲霄》和《鴨王2》擔正的文凱玲(Connie)獲公司力捧,眾人均視Connie為「假想敵」,頻頻自我增值以免被超前。

林莉嫻學唱歌

過去於模特兒公司「無王管」的Iris,一直放縱飲酒、喪食令身形暴漲,高峰期更重達58公斤(近128磅)!加盟王晶公司後,比起Connie、Hazel、Leslie「大隻」得多的她,終於遭經理人寸「肥到撐爆螢光幕」,老闆王晶亦下令要她極速修身!自《鴨王2》開工愈拍愈瘦的Iris,最終於三個月內勁減八磅。日前,她又跟Hazel、Leslie拍電影宣傳照,三女以雙手、帽子遮「豪乳」,以半裸追擊愛將Connie!至於,正忙於拍攝MMA綜合格鬥真人騷的Hazel,私下又積極練拳轉型做「打女」;師妹Leslie則拜師學戲和唱歌。

唐紫睿唔怕比較

有傳自我增值以防被「叮」出局,Iris說:「新一年,除咗繼續減肥之外,我都打算好好學戲,希望裝備好自己,隨時迎接新角色。」Hazel和Leslie均認為大家形象不同,無須作比較,Hazel說:「唔好話擔心啲乜嘢,每個人都應該增值自己。」Leslie則謂會做好自己本分。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!