網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月6日 星期三

嘉穎逼婚】聞婚色變 陳凱琳母:嚇死我 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

追到屋企富貴,又靚又嫩口的陳凱琳,過往奉行男尊女卑的鄭嘉穎一反常態,出盡渾身解數,箍實有米女友;公開認愛之餘,就算在大陸開工人不在港,亦全天候視像電話保持通話,只要時間配合,定必安排女友北上探班,務求人盯人,嚴防觀音兵埋身。Uncle雖然話女大女世界,不過再問多次佢如果阿女真係同鄭嘉穎閃婚,Uncle個答案真係快、狠、準。壹:壹週刊 父:陳凱琳父親壹:贊成Grace閃婚嗎?父:唔會,點會咁快閃婚呀 ...




追到屋企富貴,又靚又嫩口的陳凱琳,過往奉行男尊女卑的鄭嘉穎一反常態,出盡渾身解數,箍實有米女友;公開認愛之餘,就算在大陸開工人不在港,亦全天候視像電話保持通話,只要時間配合,定必安排女友北上探班,務求人盯人,嚴防觀音兵埋身。

Uncle雖然話女大女世界,不過再問多次佢如果阿女真係同鄭嘉穎閃婚,Uncle個答案真係快、狠、準。

壹:壹週刊 父:陳凱琳父親

壹:贊成Grace閃婚嗎?

父:唔會,點會咁快閃婚呀!

壹:有冇見過嘉穎?

父:未見過。

壹:若果真係閃婚,你會介意?

父:唔會,佢(陳凱琳)一定俾我見咗先嘅。

至於陳凱琳母親,亦跟丈夫同一口徑,對鄭嘉穎表現抗拒。

壹:壹週刊 母:陳凱琳母親

壹:有冇見過嘉穎?

母:電視機咪見過囉!

壹:如果佢哋閃婚,你贊成嗎?

母:哎吔,你哋(記者)嚇死我,等我定吓驚先!

壹:如果佢哋真係結婚,嘉穎做你女婿,你會滿意嗎?

母:都俾你哋嚇到未定神!

鍾意就快D Share啦!