掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

李蘊都做媽咪 最索人妻係邊位? [FACE - 453] __,李蘊,MF,

全知言李蘊都做媽咪 最索人妻係邊位?最近連24歲李蘊都話大肚5個月,不過生仔從來都唔容易,尤其對女星來講,400萬養一個唔係問題,最慘係生完之後要花好多心機同時間修身,回復索爆body!有幾多個好似千億新抱徐子淇咁得天獨厚,生咗四個都好似未做媽媽咁fit先?方健儀:李嘉欣冇走樣不二之選都係李嘉欣啦!佢𠵱家仲keep到好似以前選港姐咁,唔知有咩秘技呢?我唔敢生都係因為驚身形走樣!李嘉欣各方面都kee ...


全知言李蘊都做媽咪 最索人妻係邊位?最近連24歲李蘊都話大肚5個月,不過生仔從來都唔容易,尤其對女星來講,400萬養一個唔係問題,最慘係生完之後要花好多心機同時間修身,回復索爆body!有幾多個好似千億新抱徐子淇咁得天獨厚,生咗四個都好似未做媽媽咁fit先?方健儀:李嘉欣冇走樣不二之選都係李嘉欣佢𠵱家仲keep到好似以前選港姐咁,唔知有咩秘技呢?我唔敢生都係因為驚身形走樣!李嘉欣各方面都kee ...


全知言

李蘊都做媽咪 最索人妻係邊位?

最近連 24歲李蘊都話大肚 5個月,不過生仔從來都唔容易,尤其對女星來講, 400萬養一個唔係問題,最慘係生完之後要花好多心機同時間修身,回復索爆 body!有幾多個好似千億新抱徐子淇咁得天獨厚,生咗四個都好似未做媽媽咁 fit先?

方健儀:李嘉欣冇走樣

不二之選都係李嘉欣佢𠵱家仲 keep到好似以前選港姐咁,唔知有咩秘技呢?我唔敢生都係因為驚身形走樣!李嘉欣各方面都 keep得好,令一眾媽媽都好羨慕!

《蘋果日報》圖片

袁嘉敏:李嘉欣勤力 keep

生完都好靚嘅女星係李嘉欣!當年我選港姐時佢係評判,後尾佢生完 BB,我有時做 gym都會見到佢,佢真係好俾心機 keep fit,做到啲正常人做唔到嘅高難度動作!

《蘋果日報》圖片

關心妍:瓊姐冇肥過

做咗媽咪後最靚嘅女星係 Yumiko!我同佢同期出道,睇住佢結婚生 BB,見到佢陀 BB時都係咁靚,連塊面都冇肥過,生完又冇乜分別。佢話佢生完肥咗 30磅,但完全冇影響佢成個人嘅身材!

《蘋果日報》圖片

欣宜:徐子淇最高貴

徐子淇!佢係做咗媽咪後更加靚,氣質唔同咗。雖然佢生小朋友後,我冇見過佢真人,但經常喺網上新聞見到,覺得佢真係好靚、好高貴!

網上圖片

街坊最愛唐寧:真人好靚

《蘋果日報》圖片

歐生:做咗媽咪都好靚嘅女星一定係唐寧!生咗兩個都好似冇生過,出 function同上電視都仲係好似一個少女!

李生:唐寧係最靚!我見過佢真人,好靚,生兩個都 keep得好,近睇見佢皮膚又好好!

Kelvin:我覺得 Suki徐淑敏係最靚!睇新聞報導見佢身形 keep得唔錯,之前做《甜姐兒》已經生咗,但感覺仲係好 young!

麥生:我覺得係謝安琪,佢嗰種氣質真係擋唔住!同埋佢好似日本演藝圈一位女星,真係好正!生完好似冇生過,仲後生過我!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine


鍾意就快D Share啦!