掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

Hot Talk:【有片】21米!美斯「的」波「的」到破世績 __,美斯,

(互聯網圖片)next1/1pre先講番比賽規則,參賽球員需要先「的起」個波,然後將皮球踢上高空,越過由起重機吊起嘅阻礙物,接番個波後需要再「的」多3吓先叫完成挑戰。上年1月美斯喺呢個日本節目度,平咗當時嘅世界紀錄10米,再逐步挑戰13同15米,最終創下18米嘅新世界紀錄。後來宇佐美貴史加入戰團,並以20米嘅新紀錄打敗美斯,成為「的波」第1人。當美斯知道消息後,唔甘心「的波」王座被搶,決定再次挑戰 ...


(互聯網圖片)

next 1/1 pre

先講番比賽規則,參賽球員需要先「的起」個波,然後將皮球踢上高空,越過由起重機吊起嘅阻礙物,接番個波後需要再「的」多3吓先叫完成挑戰。上年1月美斯喺呢個日本節目度,平咗當時嘅世界紀錄10米,再逐步挑戰13同15米,最終創下18米嘅新世界紀錄。後來宇佐美貴史加入戰團,並以20米嘅新紀錄打敗美斯,成為「的波」第1人。

當美斯知道消息後,唔甘心「的波」王座被搶,決定再次挑戰。呢位阿根廷國腳先輕鬆追平宇佐美貴史20米紀錄,再成功將紀錄推高至21米,重奪「的波最強」寶座,表現令人拍爛手掌。最得人驚嘅係,據電視台測算,美斯破紀錄嗰球,皮球最高一度升至25米高空,換言之球王似乎仲留有一手。想知球王嘅極限去到邊,睇怕嚟緊要其他世界級球星幫手,逼美斯使出真功夫至會知。

即刻去東網足球facebook SO東波睇片

SO東波link

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!