掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

阮小儀:小儀靠《東網》平反:精神科都未睇過! __,小儀,

有傳小儀因無拖拍五年致患抑鬱症,她在電話訪問中叮囑《東網》為她大平反。next1/1pre小儀在電話中話:「我連精神科都未睇過,點知我有咩病呀?」next1/1pre小儀仲話冇嬲,只覺得好搞笑。next1/1pre小儀、金剛next1/1pre森美next1/1pre有報道傳阮小儀因無拖拍五年致患抑鬱症,現正於將軍澳電視城趕入廠拍森美節目《Sunday好戲王》的她,在接受電話訪問中叮囑《東網》為她 ...


有傳小儀因無拖拍五年致患抑鬱症,她在電話訪問中叮囑《東網》為她大平反。

next 1/1 pre

小儀在電話中話:「我連精神科都未睇過,點知我有咩病呀?」

next 1/1 pre

小儀仲話冇嬲,只覺得好搞笑。

next 1/1 pre

小儀、金剛

next 1/1 pre

森美

next 1/1 pre

有報道傳阮小儀因無拖拍五年致患抑鬱症,現正於將軍澳電視城趕入廠拍森美節目《Sunday好戲王》的她,在接受電話訪問中叮囑《東網》為她大平反:「冇任何抑鬱症,依家只有你哋(《東網》)先可以幫我大平反到,我連精神科都未睇過,點知我有咩病呀?不如下次屈我有性病啦,横掂都屈囉,我冇諗過佢哋(雜誌)老屈咁無聊,無聊到極點,都係話我冇拍拖而抑鬱囉,覺得太好笑,就係咁囉。」問她可有嬲?她說:「冇嬲,只覺得好搞笑,因為如果沒拖拍就構成抑鬱,覺得某些傳媒比醫生更勁。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!