網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月19日 星期四

朱璇扮申敏兒 電死仔 [壹週刊 - 1367] __,申敏兒,朱璇,M1,

唔係講笑,是日朱璇真係好似《OhMyVenus》嘅申敏兒上身,咁似嘅!同你吟一吟朱璇扮申敏兒 電死仔傳聞因為苟芸慧硬撬男友湯珈鋮,朱璇轉向同陳法拉前夫薛世恆依泣,無論真好假好,朱璇係發電廠,無可否認!莫講話Neway大少易食過生菜,朱璇watt數其實好勁!話說有日《壹》仔响太古城見佢同一對男女朋友飲完茶再去睇戲,但嗰位男生就算大大個女友响身邊,但對朱璇擺明生螆貓入眼,全程被生擒!睇完戲,是日扮晒韓 ...


唔係講笑,是日朱璇真係好似《 Oh My Venus》嘅申敏兒上身,咁似嘅!

同你吟一吟

朱璇扮申敏兒 電死仔

傳聞因為苟芸慧硬撬男友湯珈鋮,朱璇轉向同陳法拉前夫薛世恆依泣,無論真好假好,朱璇係發電廠,無可否認!

莫講話 Neway大少易食過生菜,朱璇 watt數其實好勁!話說有日《壹》仔响太古城見佢同一對男女朋友飲完茶再去睇戲,但嗰位男生就算大大個女友响身邊,但對朱璇擺明生螆貓入眼,全程被生擒!

睇完戲,是日扮晒韓星申敏兒出動嘅朱璇自己坐的士走,嘩!嗰位哥哥仔幾咁唔捨得呀!朱璇隨處放電,薛大少只係萬中之一,慳 D啦, baby!

朱璇電力十足,同行男伴全程當自己女友隱形。

唔好誤會,三人行嘅約會,朱璇其實係第三者。

睇完戲,朱璇自己打的走。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!