網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月19日 星期四

何猷龍囡囡有希望 [壹週刊 - 1367] __,何猷龍,M1,

唔係同羅秀茵一架車走嘅何開梓,攬完再追住媽咪。同你吟一吟何猷龍囡囡有希望人生在世,追求金錢、爭取時間;但無可取替嘅,係愛。咪怪《壹》仔肉麻,只係早排响數碼港見到何猷龍兩公婆同囡囡睇完戲,10歲嘅開梓被安排坐另一架車走,同媽咪攬完,但轉頭又再去搵已經上咗車嘅羅秀茵再錫錫,兩母女嘅痴纏,真係令八珍有所體會。還記得○一年何猷龍決定做老襯,賭王老豆亦奇怪自己個仔點解咁快就封盤?殊不知小賭王就同身邊人講,佢 ...


唔係同羅秀茵一架車走嘅何開梓,攬完再追住媽咪。

同你吟一吟

何猷龍囡囡有希望

人生在世,追求金錢、爭取時間;但無可取替嘅,係愛。咪怪《壹》仔肉麻,只係早排响數碼港見到何猷龍兩公婆同囡囡睇完戲, 10歲嘅開梓被安排坐另一架車走,同媽咪攬完,但轉頭又再去搵已經上咗車嘅羅秀茵再錫錫,兩母女嘅痴纏,真係令八珍有所體會。

還記得○一年何猷龍決定做老襯,賭王老豆亦奇怪自己個仔點解咁快就封盤?殊不知小賭王就同身邊人講,佢唔要好似老豆咁三妻四妾……

果然,事實擺在眼前,咁多年來,何猷龍得一粒女,但佢同老婆恩愛如昔,亦從來唔會為分多份身家而生生生!

有何猷龍同羅秀茵咁嘅父母,何開梓即使冇完成爺爺改名使命,亦係何家後人新希望。

開梓點都要再錫啖媽咪先捨得走。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!