網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月19日 星期四

薛芷倫:名人:薛芷倫馬爾代夫大解放! __,薛芷倫,

馬爾代夫…正呀!!「Ball后」薛芷倫(Fanny)經常周遊列國,今次她去咗馬爾代夫度假,更喺Instagram上載唔少靚相,包括晒腿、晒白色比堅尼、晒靚景、曬太陽嘅相應有盡有!面對一望無際嘅大海,Fanny亦表現興奮,大擺唔同pose影靚相,玩得相當開心!最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前推出的特備節目《發哥有Say》、《黎明話你知》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛 ...


馬爾代夫…正呀!!「Ball后」薛芷倫(Fanny)經常周遊列國,今次她去咗馬爾代夫度假,更喺Instagram上載唔少靚相,包括晒腿、晒白色比堅尼、晒靚景、曬太陽嘅相應有盡有!面對一望無際嘅大海,Fanny亦表現興奮,大擺唔同pose影靚相,玩得相當開心!
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!