網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月19日 星期四

黎明好人好事逐個捉! __,黎明,

黎明一向對朋友同員工念舊重情,等小編同你數吓黎明做過咩好事啦!自稱是曾擔任李嘉欣助手的讀者爆料,指22年前黎明曾對她有救命之恩,之後黎明神回:「害過人嘅嘢一定記得,幫過人嘅嘢會唔記得,但一定冇害過人,所以我唔記得!」當堂型爆!其實黎明唔記得嘅嘢,又點止呢一單?雖然黎明未必記得佢對幾多朋友同埋員工疏財仗義過,但其實好多曾經因為黎明度過難關或受惠過嘅,就一世都記得呢位好好先生!依家就為大家羅列一吓黎明 ...


黎明一向對朋友同員工念舊重情,等小編同你數吓黎明做過咩好事自稱是曾擔任李嘉欣助手的讀者爆料,指22年前黎明曾對她有救命之恩,之後黎明神回:「害過人嘅嘢一定記得,幫過人嘅嘢會唔記得,但一定冇害過人,所以我唔記得!」當堂型爆!其實黎明唔記得嘅嘢,又點止呢一單?雖然黎明未必記得佢對幾多朋友同埋員工疏財仗義過,但其實好多曾經因為黎明度過難關或受惠過嘅,就一世都記得呢位好好先生!依家就為大家羅列一吓黎明 ...


黎明一向對朋友同員工念舊重情,等小編同你數吓黎明做過咩好事

自稱是曾擔任李嘉欣助手的讀者爆料,指22年前黎明曾對她有救命之恩,之後黎明神回:「害過人嘅嘢一定記得,幫過人嘅嘢會唔記得,但一定冇害過人,所以我唔記得!」當堂型爆!其實黎明唔記得嘅嘢,又點止呢一單?

雖然黎明未必記得佢對幾多朋友同埋員工疏財仗義過,但其實好多曾經因為黎明度過難關或受惠過嘅,就一世都記得呢位好好先生!依家就為大家羅列一吓黎明以往嘅好人好事。

1.贈六位數字醫藥費

多年前一名黎明唱片公司嘅員工不幸患上重病,黎明二話不說即刻私人攞咗六位數字嘅款項出嚟,作為對方嘅醫藥費,更叮囑對方要低調。

2.經濟紓困

向來重友情兼有義氣嘅黎明,多年前得悉一名員工因突然發生經濟困難,即自掏腰包自動獻上六位數字款項,幫對方度過難關。

3.有褔同享

黎明成為天王前,有次出席《勁歌金曲》節目後,同唱片公司員工到當年唔少圈中人都去開餐嘅友和日本料理度醫肚,當時個個諗住叫個拉麵等小食就算,點知唱片公司員工去完洗手間出嚟,見到成枱唔係天婦羅就係鮑魚,當堂煩緊張單兼嚇到成頭汗,點知最後黎明靜雞雞埋咗張單,盛惠四千幾蚊,喺廿幾年前嚟講,真係好貴㗎!

4.愛頂酒

黎明好鍾意同人把酒談心,而且酒量相當唔錯!成班人食飯,有時互相隊酒真係好平常,不過黎明不但唔會隊冧人,好多時仲會主動幫人頂酒!而黎明對員工亦非常體貼,放工後不時同員工飲酒食飯打成一片,完全冇老闆架子!

5.包結婚酒席

多年前黎明一名助手結婚,大排筵席擺咗廿幾三十圍,黎明送上嘅大禮,就係非常大手筆咁包晒對方所有酒席,一個字-豪!

6.為鄰居蝕讓500萬元名車

身為超級跑車迷嘅黎明,曾經以500萬買入至愛法拉利458 Italia超級跑車,但戰車落地兩年後竟割愛蝕讓!原來每次黎明開呢架戰車時,引擎聲發出嘅低頻嚇親隔籬屋嘅細路女,黎明知道後唔單止送果籃道歉,仲即時割愛蝕賣戰車。嘩!呢啲真係絕種好男人呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!